مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله دکتری تمدید می شود/ ارتباط دانشجویان با آموزش‌های واحد الکترونیک

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تصمیم داریم امکان دسترسی دانشجویان به سایت واحد الکترونیک را باز کنیم تا دانشجویانی که درس و واحد مشترک با واحد الکترونیک دارند، در ایام تعطیلات آموزش دیده و از تحصیل باز نمانند.

احمد حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیلات گفت: به دنبال این هستیم دسترسی دانشجویان را به سایت واحد الکترونیک باز کنیم تا رشته‌هایی که در واحد الکترونیک و سایر دانشگاه‌ها مشترک است به سایر دانشجویان نیز آموزش داده شود.

او اضافه کرد: واحد الکترونیک دانشگاه آزاد مدلی برای دانشگاه واقعی در فضای مجازی است که برای تحقق یادگیری الکترونیک راه اندازی شده و همه خدمات را به طور یکپارچه و از طریق رسانه وب ارائه می کند.
او تاکید کرد: واحدهایی که رشته هایی مشترک با واحد الکترونیک دارند، می‌توانند از خدمات این دانشگاه در ایام تعطیل استفاده کنند تا دانشجویان از درس بازنمانند. دانشگاه آزاد اسلامی مانند دانشگاه تهران و یا امیر کبیر با تعداد دانشجویان محدود نیست که بتواند به راحتی امکان آموزش مجازی و از راه دور را برای آن ها فراهم کند. آموزش مجازی نیازمند زیرساخت هایی است که فراهم کردن این زیر ساخت ها برای دانشگاهی به گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی زمان‌بر است.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اما رشته هایی که در واحد الکترونیک وجود دارند و آموزش الکترونیک می دهند و برای دانشجویانی که در آن رشته ها تحصیل می کنند؛ می‌توانند از امکانات واحد الکترونیک استفاده کنند.
او با بیان این که در آینده نزدیک برای سایر دانشجویان نیز تصمیم‌گیری می کنیم، تصریح کرد: دانشجویانی که نوبت دفاع از پایان نامه و یا رساله دکتری داشتند نگران نباشند؛ چرا که این مهلت تمدید خواهد شد.
حیدری گفت: باید منتظر بود و دید که تعطیلی دانشگاه ها تا چه زمانی تمدید می شود؛ زیرا اعلام تعطیلی در اختیار وزارت بهداشت است. اگر تعطیلی طولانی شود قطعا برای دانشجویان کلاس های جبرانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062497

وب گردی

وب گردی