برگزاری پنجمین جشنواره ققنوس تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

دبیر کل جشنواره ققنوس گفت: زمان دقیق برگزاری پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس پس از مساعد شدن شرایط فعلی، از طریق خبرگزاری های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ، مهرداد توکلی درباره زمان برگزاری جشنواره ققنوس اظهار کرد: با عنایت به اینکه شرکت کنندگان این جشنواره دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند و با توجه به دستور مراجع ذی صلاح مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی کشور، در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره ققنوس جهت بهره‌مندی حداکثری دانشجویان و عموم مردم از برنامه‌های راهبردی و آثار برگزیده جشنواره تعویق این رویداد فرهنگی هنری تصویب شده است.

وی افزود: تمامی دبیران و داوران رشته‌های ۱۱ گانه جشنواره از آثار ارسالی ابراز رضایتمندی کرده که قطعا این جشنواره در ایام برگزاری با استقبال حداکثری مخاطبان مواجه می‌شود.

دبیر کل جشنواره ققنوس تاکید کرد: در حال حاضر هماهنگی های ستاد اجرایی جشنواره در دبیرخانه دائمی جشنواره با قدرت تمام در حال انجام است و امیدواریم پس از مساعد شدن شرایط با تعیین زمان مناسب، دانشجویان و جامعه هنری کشور نهایت استفاده از این رویداد بزرگ را داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درخواست ما از همه دانشجویان و عموم مردم این است تا اطلاعات دقیق جشنواره را از کانال جشنواره و تماس با دبیرخانه دریافت کنید که زمان دقیق برگزاری پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ متعاقبا از طریق خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062505

وب گردی

وب گردی