توزیع بیش از14000 نهال ویژه هفته درختکاری بین شهروندان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه11 از  اجرای طرح "نهضت درختکاری" و توزیع رایگان بیش از 14هزار نهال مثمر به مناسبت هفته درختکاری در محله های مرکزی پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کورش خرد با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و فصل بهار به ویژه روز درختکاری گفت: از ابتدای بهمن ماه1398 پویش"نهضت درختکاری" آغاز شدکه در این نهضت 2500نهال برای کاشت در منازل شهروندان در نظر گرفته شده است .

وی افزود: از ابتدای آاغاز طرح نهضت درختکاری تاکنون با ثبت درخواست توسط شهروندان در سامانه 137 از تعداد 2500نهال مثمر، هزار نهال میوه شامل خرمالو، زردآلو، آلو، شاه توت،به، مو، گیلاس، زیتون و درختان سازگار با آب و هوای تهران توسط کارگران خدمات شهری با حضور کارشناس فضای سبز منطقه در منازل شهروندان محله های مرکزی پایتخت غرس شده است.

خرد گفت: به مناسبت هفته درختکاری 12هزار اصله نهال در نظر گرفته شده است که از راه های ارتباطی مختلف و 4 مکان مشخص شده در نواحی بین شهروندان توزیع خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه11 در انتها افزود: هم اکنون شهروندان می توانند با تماس با شماره های 55415760-55427494-137 و یا مراجعه حضوری به مرکز تام منطقه11 به نشانی: بوستان دامپزکی و ساختمان مرکز تام واقع در بوستان رازی نسبت به تهیه نهال مثمر برای کاشت در منازل اقدام کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان برای دریافت نهال از 15تا 20 اسفند ماه می توانند به نشانی های زیر مراجعه کنند:

ضلع شمالی بوستان دانشجو به نشانی خیابان ولی عصر(عج) - چهارراه ولی عصر، بوستان مهر به نشانی خیابان کارگر- خیابان ژیان پناه، بوستان اوستا به نشانی خیابان آزادی تقاطع خیابان اوستا و آزادی و بوستان هاشمیان به نشانی خیابان انبارنفت- بالاتر از خیابان رباط کریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062509

وب گردی

وب گردی