کسب مدال طلای عسگری در لیگ جهانی کاراته وان

بهمن عسگری نماینده کاراته کشورمان با غلبه بر نماینده اوکراین مدال طلای وزن ۷۵- کیلوگرم لیگ جهانی اتریش را بدست آورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در فینال وزن 75- کیلوگرم سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2020 که با حضور 625 شرکت کننده از 88 کشور در سالزبورگ اتریش برگزار شد، بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم موفق شد در فینال استانیسلاو هورنه اوکراینی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و صاحب مدال طلا شود.

عسگری حریفانی از استرالیا، فنلاند، انگلیس و در نیمه نهایی ارمان التیمور از ترکیه را مغلوب کرده و فینالیست شده بود.

وزن 84- کیلوگرم و در مبارزه رده بندی ذبیح اله پورشیب به مصاف کنجی گریلون فرانسوی رفت که پس از تساوی ۴ بر ۴ در وقت قانونی مسابقه، حریف فرانسوی با قانون سنشو برنده تاتامی شد تا دست پورشیب از مدال کوتاه بماند.

پورشیب برای حضور در دیدار رده‌بندی، روز گذشته(شنبه) ابتدا با نتیجه 2 بر صفر از سد برایان تیمرمانس از هلند گذشت و در ادامه با همین نتیجه مقابل تیمور سلیمانی از تونس در دور دوم پیروز شد.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در مرحله سوم نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد ایگور چخماروف از قزاقستان گذشت تا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. او در این مرحله به مصاف ایوان کویچ از کرواسی رفت و با شکست 4 بر یک از حضور در دیدار نهایی بازماند و به دیدار رده‌بندی رسید.

در ادامه رقابت‌ها حمیده عباسعلی در دیدار فینال وزن 68- کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 با حضور 625 کاراته‌کا از 88 کشور جهان از روز جمعه 10 اسفندماه در سالزبورگ اتریش آغاز شده و امروز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062572

وب گردی

وب گردی