حضور کادر پزشکی و پرستاری در مبارزه با کرونا نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمنان کشور تلاش دارند جو نا امیدی و ترس را به مردم القا کنند؛ اما حضور شوق انگیز کادر پزشکی و پرستاری نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم را بازهم نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان به مناسبت تشکر از جامعه پزشکی و پرستاری بیانیه‌ای منتشر کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: در هر برهه از تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی همواره آزمایشات الهی زمینه‌ای شده است که قشرهای مختلف مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد صحنه‌های ایثار و از خودگذشتگی و جهاد با عشق را به منصه ظهور برسانند. در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت ( علیهم السلام)، دفاع در برابر هجوم دشمنان در فتنه های مختلف، حضور در برنامه های مرتبط با دفاع از انقلاب و کشور، سیل زلزله زیباترین نمایش از خودگذشتگی و عشق به دین، وطن و هموطن را به نمایش گذاشته است.

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان آمده است: شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر بار دیگر جامعه پزشکی کشور را به ایثار گری از خود گذشتگی فرا می خواند و چه زیبا و پر جنب و جوش و جهادی این دعوت از سوی جامعه پزشکی که به حق بسیحیان و مدافعین عرصه سلامت هستند لبیک گفته شد و این بزرگواران با تمام وجود در عرصه خدمت به هموطنان خود پا به عرصه این جهاد مقدس گذاشته اند. گرچه دشمنان پست و زبون ملت ایران که در هر فرصتی از حداکثر دشمنی خود را بکار برده‌اند در تلاش بوده و هستند که در این فضا و زمان بازهم خوی غیر انسانی خود را نشان داده و جو نا امیدی و ترس را به مردم القا کنند و جامعه پزشکی و مسئولان حوزه سلامت کشور را ناکارآمد و ناتوان جلوه دهند؛ اما حضور شوق انگیزی کادر پزشکی و پرستاری نقشه های دشمنان این مرز و بوم را بازهم نقش بر آب کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بسیج اساتید استان اصفهان با ارج نهادن به خدمات جامعه پزشکی و پرستاری و همه دست اندر کاران حوزه سلامت، کادر درمانی و غیر درمانی بیمارستان‌ها و مجموعه وزارت بهداشت و آموزش پزشکی از زحمات خالصانه ایشان کمال تشکر را داشته و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری مورد نیاز اعلام می‌کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امیدواریم که ان‌شاالله این کار برجسته و سنگین خیلی هم طولانی نشود وزودتر کلک این ویروس منحوس گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062583

وب گردی

وب گردی