کاوه: اردوهای تیم ملی کشتی را تعلیق کردیم چون بلاتکلیف هستیم

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: فعلا اردوها را تعلیق کردیم چون بلاتکلیف هستیم و تا وضعیت مسابقات گزینشی مشخص نشود، نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد در پی تعطیلی اردوها عنوان کرد: منتظر اتحادیه جهانی کشتی هستیم تا مشخص شود مسابقات گزینشی آسیایی‌ها با چه تغییراتی مواجه می‌شود. هنوز نمی‌دانیم فقط محل برگزاری مسابقات بار دیگر عوض خواهد شد و یا اینکه زمان آن نیز دستخوش تغییر می‌شود. کار دیگری هم از دستمان برنمی‌آید.

وی افزود: در پی جلسه‌ای که روز شنبه در محل فدراسیون کشتی داشتیم، اردوی آزاد را تعطیل کردیم چون نمی‌خواستیم بچه‌ها در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار بگیرند. فعلا اردوها را تعلیق کردیم چون بلاتکلیف هستیم و تا وضعیت مسابقات گزینشی مشخص نشود، نمی‌توانیم در خصوص اردوها برنامه‌ریزی کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تاکید کرد: اینطور که شنیده‌ایم اتحادیه جهانی قرار است جلسه‌ای با کمیته بین المللی المپیک داشته باشد. خودمان نیز با اتحادیه جهانی در ارتباطیم تا هر تصمیمی گرفته شد، زودتر براساس آن تصمیم گیری کنیم. در این روزها هم کادرفنی تیم ملی وضعیت بچه ها را رصد می‌کنند و کشتی گیران قرار است تا حدودی برنامه‌های تمرینی را در خانه دنبال کنند.

کاوه در مورد زمان معرفی رسمی تیم اعزامی به مسابقات گزینشی اول اظهار داشت: کادرفنی تیم ملی اولویت‌هایش را به فدراسیون معرفی کرده و کارها انجام شده است اما با توجه به اینکه منتظر تاریخ مجدد برای گزینشی هستیم، ضرورتی هم ندارد حالا تیم اعزامی را معرفی کنیم.

وی در خصوص تعطیلی تمام مسابقات تا پایان سال جاری و اینکه تکلیف مسابقات انتخابی تیم‌های پایه چه خواهد شد گفت: وضعیت حال حاضر اورژانسی است و باید ببینیم چه حالتی در آینده پیش خواهد آمد. براساس اتفاقات پیش‌رو مجبور هستیم برنامه‌های‌مان را بچینیم و فعلا برنامه‌ریزی در مورد آینده ممکن نیست

کد خبر: 1062591

وب گردی

وب گردی