توزیع ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی میان دانشجویان واحد بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی مورد نیاز نظیر مواد شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش، ژل شستشوی دست و اقلامی از این قبیل در کنار ضدعفونی کردن هر روزه محیط دانشگاه در حال انجام است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در خصوص اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا در واحدها و مراکز آموزشی این استان با تأکید بر اینکه دانشگاه در راه مقابله با این ویروس، همراه با مسئولین و کنار مردم قرار دارد، گفت: یکی از مهم ترین وظایف قشر علمی کشور، پس زدن نقاب از چهره دشمنان به ظاهر خیرخواه و آگاهی بخشی علمی به منظور ایجاد آرامش در کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به محتواها و آمارهای دروغین و رعب آوری که از شیوع ویروس کرونا در کشور منتشر شده است، توضیح داد: این مسئله بار دیگر نشان داد که غارتگران و راهزنان علم و فرهنگ این مرز و بوم بیکار ننشسته اند و ضمن سودجویی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه متعاقب تصمیمات و تدابیر کشوری و استانی پیشگیرانه ویروس کرونا، فعالیت ها در دانشگاه های استان محدود شده است، گفت: این فرصت را نه یک تهدید و عامل رکود، بلکه فرصتی برای تمهید شرایط بهتر، بهینه سازی و فعالیت های اثرگذار تلقی کرد.

عبدالهی با اشاره به اقدامات مقابله گرایانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی استان یادآور شد: تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی مورد نیاز نظیر مواد شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش، ژل شستشوی دست و اقلامی از این قبیل در کنار ضدعفونی کردن هر روزه محیط دانشگاه در حال انجام است. به علاوه، اماکن خوابگاهی و رفاهی و برنامه های عمومی و تجمعی تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وی با تأکید بر تعامل کامل دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده خوشبختانه تاکنون در استان وضعیت مطلوبی حکمفرماست و در عین حال فعالیت های اداری و اجرایی در چارچوب مصوبات و مقررات در حال انجام است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1062607

وب گردی

وب گردی