قوه قضائیه با  محتکران و اخلالگران شبکه توزیع  ماسک برخورد  کند

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه بیان کرد: از قوه قضائیه تقاضای برخورد با محتکرین و اخلالگران شبکه توزیع و پخش محصولات بهداشتی نظیر ماسک را داریم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمید رضا دهقان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد با محتکرین و اخلالگران شبکه توزیع و پخش ماسک شد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: در زمانی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز مبرم مردم، به ویژه مبتلایان به این ویروس منحوس و کادر درمان که در خط مقدم مبارزه هستند، به وسایل بهداشتی من جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیاز است، اخبار ناخوشایندی از وضعیت این محصولات در بازار به گوش می‌رسد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: نامه وزیر بهداشت به ریاست جمهور، درباره یک شبکه فرصت طلب بی‌انصاف که توانایی احتکار ۲۰۰ میلیون ماسک و عرضه آن در بازار سیاه را دارد. همچنین مشاهدات میدانی بسیج دانشجویی دراین باره که به دغدغه شمار زیادی از مردم که با سامانه پاسخگویی به سؤالات کرونایی تماس حاصل میکنند، مؤید این مطلب است که علیرغم کشفیات فراوان انبار این محصولات و نیز تولید چند شیفته آن در کارخانه‌های سراسرکشور همچنان شاهد کمبود در سطح جامعه هستیم.

در بخش پایانی این نامه قید شده است: از شما به عنوان مدافع حقوق مردم، تقاضای برخورد با محتکرین و اخلالگران شبکه توزیع و پخش این محصولات که بلای جان مردم شده است را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062620

وب گردی

وب گردی