همکاری داوطلبانه دانشجویان دانشگاه آزاد با سامانه 4030/ اعزام 150 دانشجوی پزشکی و پرستاری به شهرهای قم و شیراز

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: روزانه 150هزار تماس تلفنی با شماره 4030 برقرار می‌شود و همکاران و دانشجویان دانشگاه مشاوره‌های مقتضی را ارائه می‌دهند. در هر شیفت 10 نفر از گروه دانشگاه آزاد به‌صورت داوطلبانه درحال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز تلفن مشاوره ویروس کرونا(4030) اظهار کرد: این مرکز به‌همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و با همکاری دانشجویان و اساتید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای پاسخگویی به سوالات شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: روزانه 150 هزار تماس تلفنی با شماره 4030 برقرار می‌شود و همکاران و دانشجویان دانشگاه مشاوره‌های مقتضی را ارائه می‌دهند. در هر شیفت 10 نفر از گروه دانشگاه آزاد به‌صورت داوطلبانه درحال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت دورکاری 700 نفر از داوطلبان دانشگاه آزاد برای پاسخگویی به سوالات مردم، بیان کرد: با مشارکت در طرح مشاوره تلفنی گام موثری برای کاهش استرس هموطنان عزیز برداشته شده است.

نفر ادامه داد: 150 نفر از پرستاران و پزشکان دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبانه برای ارائه خدمات پزشکی به شهرهای قم و شیراز اعزام شده‌اند. امیدواریم در انجام این عملیات ملی، اقدامات دانشگاه آزاد نیز راهگشا باشد. پاسخگویی به مردم به بهترین نحو استرس هموطنان را کاهش می‌دهد. گاهی اوقات سوالات مردم خیلی ساده و بدیهی است که با تماس و پاسخگویی گروه‌های پزشکی، استرس‌های بی‌مورد از بین می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز اخبار و اطلاع‌رسانی های صداوسیما را پیگیری کرده و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند. رعایت بهداشت فردی در کنترل این ویروس بسیار موثر است. این ویروس ماهیت آنچنان خطرناکی ندارد و کنترل آن فقط مستلزم رعایت بهداشت فردی و عمومی است. هجوم آوردن به بیمارستان‌ها با هر علامتی نشان‌دهنده ویروس کرونا نیست و ضروری است که مردم آرامش خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062663

وب گردی

وب گردی