فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ: امکان سفر به ایران وجود ندارد

فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ: امکان سفر به ایران وجود نداردتیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ برای انجام بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ایران به تهران سفر نخواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از HK101 هنگ‌کنگ، وان درون، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ اعلام کرد با توجه به دستور دولت این کشور و شیوع ویروس کرونا در ایران تیم ملی کشورش نمی‌تواند برای برگزاری بازی انتخابی جام جهانی 2022 به تهران سفر کند.

وی در این رابطه گفت: اعضای تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در صورت سفر به ایران طبق دستور قانونی دولتی پس از بازگشت باید 14 روز در قرنطینه قرار بگیرند. در این شرایط ما بازی خانگی روز 31 مارس برابر عراق را از دست خواهیم داد و بدین‌خاطر امکان سفر تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ به ایران وجود ندارد. البته ما پنجشنبه گذشته نامه‌ای از فیفا مبنی بر برگزاری این بازی طبق برنامه قبلی دریافت کردیم اما شرایط در روزهای اخیر به طور کلی تغییر یافته است. در همین راستا نامه دیگری برای فیفا فرستادیم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ طبق برنامه باید روز 7 فرودین 1399 در چارچوب هفته هفته ششم گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند.

کد خبر: 1062718

وب گردی

وب گردی