فعالیت «سرای نوآوری IT» واحد اصفهان برای کمک به آموزش غیرحضوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سرای نوآوری IT واحد اصفهان برای کمک به موضوع آموزش غیرحضوری فعال شده است و دانشجویان مستقر در این سرا چندین نر‌م افزار ویژه آموزش غیرحضوری را بومی‌سازی کرده‌اند.

پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد در حوزه آموزش غیر حضوری در روزهای تعطیل پیش رو اظهار کرد: درحال حاضر بیشتر واحدهای استان اصفهان مانند واحد خمینی شهر و کاشان فعالیت های خود در زمینه آموزش از راه دور و غیر حضوری را آغاز کرده اند؛ طی روزهای آینده پوشش آموزش مجازی در سطح واحدهای استان اصفهان افزایش خواهد داشت.

وی افزود: کلاس‌های مجازی به صورت تدریجی درحال برگزاری است و به مرور زمان استقبال دانشجویان از این روش آموزشی بیشتر خواهد شد؛ در حال حاضر تمامی دروس مقطع دکتری در واحد اصفهان به صورت آنلاین تدریس می شود و حضور و غیاب از دانشجویان انجام خواهد شد. به واحدهای دیگر استان نیز ابلاغ کرده‌ایم تا تمامی کلاس‌های مقطع دکتری را به صورت آنلاین برگزار کنند.

نجفی ادامه داد: آموزش مجازی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز به صورت آزمایشی درحال اجرا است که به مروز زمان با افزایش امکانات زیرساختی، تمامی دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز به صورت مجازی تدریس خواهد شد. البته آموزش آفلاین هم در دستور قرار گرفته تا برخی از دروسی که نمی‌توانیم به صورت آنلاین تدریس کنیم، به صورت ضبط شده تدریس شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان که از نرم افزارهای ویژه آموزش مجازی برای آموزش‌غیرحضوری دانشجویان استفاده می شود، تصریح کرد: سرای نوآوری آی تی واحد اصفهان برای کمک به موضوع آموزش غیرحضوری فعال شده است؛ دانشجویان مستقر در این سرا چندین نرم افزار ویژه آموزش غیرحضوری را بومی سازی کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر مسئولان ویژه آموزش غیرحضوری در سه بخش تعیین شده‌اند؛ مدیران انفورماتیک واحدهای اصفهان،خمینی شهر و کاشان به سمت مسئولان ویژه آموزش غیر حضوری در این واحدها منصوب شده اند؛ همچنین رئیس سرای نوآوری آی تی نیز، مدیریت آموزش غیر حضوری در سایر واحدهای استان را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062766

وب گردی

وب گردی