افزایش پهنای باند اینترنت واحد یادگار امام خمینی(ره) برای ارائه آموزش‌های مجازی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: جلساتی با شهرداری، شرکت مخابرات و مدیریت زیرساخت مرقد امام خمینی(ره) برگزار شده تا پهنای باند اینترنت دانشگاه افزایش پیدا کند و خدمات‌رسانی آموزشی در بسترهای وب و فضای مجازی تسهیل شود و آموزش‌های آنلاین و آفلاین برقرار شود.

سعید قاضی‌مغربی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ادامه روند آموزشی کلاس‌های تئوری دانشجویان در پلت‌فرم مجازی اظهار کرد: نشست‌هایی درخصوص شروع آموزش‌های مجازی در روزهای گذشته برگزار شد و مدیر آموزش‌های مجازی در همین اثنا انتخاب و کار خود را شروع کرد. مقرر شده تا نحوه بارگذاری فایل‌های آموزشی در سامانه سیدا برای اساتید آماده و ارسال شود.

وی افزود: باتوجه به امکاناتی که در اختیار بود، دو محل به‌صورت کامل برای برگزاری و ظبط کلاس‌های تئوری آماده و تجهیز شده است. همچنین نرم‌افزارهای که برای آموزش‌های مجازی برخط مورد استفاده قرار می‌گیرند در حال بررسی است که در روزهای آتی به جمع‌بندی و عقد قرارداد سرویس‌دهی منجر خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) بیان کرد: جلساتی با شهرداری، شرکت مخابرات و مدیریت زیرساخت مرقد امام خمینی(ره) برگزار شده تا پهنای باند اینترنت دانشگاه افزایش پیدا کند و خدمات‌رسانی آموزشی در بسترهای وب و فضای مجازی تسهیل شود و آموزش‌های آنلاین و آفلاین برقرار شود.

قاضی‌مغربی ادامه داد: با راه‌اندازی آموزش برخط و نرم‌افزار آموزشی، اساتید می‌توانند از محل زندگی و منزل نیز محتوا و ویدئوی آموزشی را ارائه کنند و الزامی برای حضور در دانشگاه وجود ندارد. هدف از این اقدامات، تحقق برنامه آموزشی که در اول نیمسال تحصیلی برای دانشجویان طراحی شده است.

وی با اشاره به ارائه 70 درصد کلاس‌ها در بستر وب و نرم‌افزار خاطرنشان کرد: ضروری است سامانه آموزشی دانشگاه آسیب‌شناسی شود و در برابر حملات سایبری از ایمنی قابل‌قبولی برخوردار باشد. شناسایی حفره‌های امنیتی سامانه و تقویت این حفره‌ها موجب ایجاد بستری امن برای ارائه آموزش‌های مجازی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062769

وب گردی

وب گردی