مبتلایان به کرونا به 2336 نفر رسید/ 77 نفر جان باختند

 معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، 835 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به 2336 نفر رسید. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر علیرضا رییسی در نشست خبری کمیته اطلاع رسانی قرارگاه مقابله با کروناویروس در وزارت بهداشت، گفت: استان تهران در صدر بیشترین موارد ابتلا به کروناویروس جدید(کووید19) در کشور قرار دارد.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته 11 مورد از مبتلایان به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به 77 نفر رسید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: امروز نشستی با جمعی از مدیران، کارشناسان و متخصصان سازمان جهانی بهداشت، منطقه مدیترانه شرقی این سازمان و کشور چین داشتیم که در این نشست بحث های فنی و تکنیکی در مورد غربالگری و تشخیص کووید19 بررسی شد.

دکتر رییسی اضافه کرد: تاکید سازمان جهانی بهداشت و کارشناسان و متخصصان این سازمان این است که با توجه به جدید بودن ویروس کووید19، همه کشورها، تجربیات خود در پیشگیری و کنترل این بیماری را در اختیار همدیگر قرار دارند. همچنین در این نشست مسائل مرزها و چگونگی پیشگیری، ایزولاسیون، خدمات مراقبت در منزل و داروهای جدید مورد استفاده در بیماران مبتلا به کووید19 مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062782

وب گردی

وب گردی