اعمال  پروتکل‌های وزارت بهداشت درباره دورکاری

شهردار تهران با حضور در پایانه اتوبوسرانی شهید فیاض بخش در ضلع شمالی خیابان فیاض بخش و پارک شهر از نزدیک بر روند ضدعفونی سازی اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس نظارت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیروز حناچی، شهردار تهران امروز به ضلع شمالی پارک شهر و پایانه اتوبوسرانی شهید فیاض بخش رفت و از نزدیک بر روند ضدعفونی سازی اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس رانی نظارت کرد.

حناچی در حاشیه بازدید از این پایانه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و نیز تعطیلی مدارس میزان استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و مترو ۵۰ درصد کاهش یافته که این نشانه کم شدن سفرهای درون شهری است که البته تعطیلی مدارس هم مزید بر علت بوده است.

او درباره نحوه ضدعفونی سازی اتوبوس‌ها گفت: همه اتوبوس‌های پایتخت هر شب ضدعفونی می‌شوند به علاوه در پایانه‌ها و مقاصد اتوبوس‌ها دوباره ضدعفونی می‌شوند.

حناچی درباره فعالیت نیروهای خدمات شهری در این روزها نیز گفت: شهرداری حدود ۲۰ هزار نیروی خدمات شهری دارد که وظایف سختی همچون جمع آوری پسماند را به عهده دارند شهرداری تمام تلاش خود را برای سلامت این عزیزان به کار می‌گیرد. ضمن اینکه به دلیل شرایطی که در آن قرار داریم فرایند تفکیک زباله متوقف شده است. تمام تلاش همکاران من این است که در عین خدمات رسانی به مردم بهداشت را نیز رعایت کنند.

شهردار تهران درباره دورکاری کارکنان شهرداری هم گفت: در دور کاری ضوابطی بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت دیده شده است و تا سقف ۳۰ درصد پیش بینی و ابلاغ شده است تا وقتی این شرایط بحرانی ادامه دارد دورکاری ها هم ادامه خواهد داشت.

در ادامه رضا کرمی رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران نیز اعلام کرد که کارگران شهرداری آموزش‌های لازم برای رعایت بهداشت را دیده‌اند و ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند. او گفت: قرار است روزهای آینده تمامی کمبودها نسبت به دستکش و ماسک نیز جبران شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062802

وب گردی

وب گردی