انصاری‌فرد: باقری می‌تواند به تیم ملی برای صعود به جام جهانی کمک  کند

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بحث جدایی کریم‌باقری از پرسپولیس صحت ندارد و او فقط هنگام بازی ملی کنار تیم ملی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص بحث حضور کریم باقری در تیم ملی فوتبال کشورمان و دغدغه‌هایی که برای هواداران به وجود آمده گفت: موضوع از جایی شروع شد که من برای پیگیری اتفاقات بازی با سپاهان و برخی مسائل دیگر به فدراسیون فوتبال رفتم. در فدراسیون آقای بهاروند به من گفت که ما برای تیم ملی آقای باقری را می‌خواهیم و با ایشان صحبت کرده‌ایم.

وی افزود: به بنده اعلام کردند اسکوچیج هم با کریم باقری صحبت کرده و او را می‌خواهد و اگر شما موافقت می‌کنید او در تیم ملی همراه با ما باشد و از طرفی هم در پرسپولیس حضور داشته باشد. آقای بهاروند گفت که ما چند اردو در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 داریم و در خارج از زمان‌های اردو آقای باقری می‌تواند در پرسپولیس باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: به آقای بهاروند گفتم که باید این مسئله را به اطلاع گل‌محمدی برسانم و با خود باقری هم صحبت کنم. بعد از آن با سرمربی و مربی تیم صحبت کردم و گفتم که باقری را برای دو سه اردو می‌خواهند تا به عنوان کمک مربی در تیم ملی همراه با اسکوچیچ حضور داشته باشد. خود باقری هم با این مسئله موافق بود و این مسئله را در اقدامی حرفه‌ای به باشگاه سپرد، چرا که قرارداد داشت. وقتی ما هم دیدیم که او با حضور در تیم ملی موافق است، ما هم موافقت کردیم تا آقای باقری در دو اردو همراه با تیم ملی باشد و در بقیه زمان‌ها مثل گذشته به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: آقای باقری با این پیشنهاد خیلی حرفه‌ای برخورد کرد و اعلام داشت که اگر باشگاه پرسپولیس موافقت کند، مایل است با توجه به پیشنهاد ریاست فدراسیون و آقای اسکوچیج در تیم ملی حضور داشته باشد. هواداران پرسپولیس بدانند که آقای باقری اسطوره و سرمایه باشگاه پرسپولیس است که در این سال‌ها زحمات زیادی کشیده و او را از دست نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه کریم باقری همچنان در پرسپولیس ماندنی است، گفت: باقری کنار ما خواهد بود، اما هیچ بحث جدایی مطرح نیست و هواداران پرسپولیس نگران نباشند. ما موافقت کردیم تا آقای باقری در دو سه اردوی آینده تیم ملی در کنار ملی‌پوشان باشد‌. اطمینان داریم که حضور او در تیم ملی مؤثر خواهد بود. باقری می‌تواند نقش مؤثری برای راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2022 قطر ایفا کند. این مسئله هیچ جای نگرانی ندارد و هواداران بدانند که آقای کریم باقری در کنار پرسپولیس خواهد بود و چون خودشان هم موافق بودند، ما و آقای گل محمدی هم موافقت کردیم.

کد خبر: 1062807

وب گردی

وب گردی