امروز و فردا در کدام استان های کشور باران می بارد؟

 کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور در روز‌های آینده گفت: امروز دامنه بارش‌ها به ارتفاعات و دامنه‌های البرز می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی استان‌های کشور در روز‌های آینده گفت: فردا پنج شنبه بارش برف و باران در نوار شمالی ادامه دارد و در برخی از نقاط جنوب بارش باران و گاهی رعد و برق را خواهیم داشت در این روز مناطقی از غرب و شمال غرب و شمال شرق بارش پراکنده را دارند.

وی افزود: جمعه در این مناطق بارش‌ها ادامه دارد و شنبه بارش‌ها علاوه بر این مناطق به بخش‌هایی از مرکز می رسد و یکشنبه از نوار شرقی خارج می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز یکشنبه تا روز سه شنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور سردتر می‌شود و میانگین کاهش ۸ تا ۱۵ درجه ای دما را داریم. از امروز تا روز سه شنبه بیشتر مناطق کشور وزش باد‌های شدید در بعضی ساعات را خواهند داشت. یک شنبه و دو شنبه دریای خزر مواج و طوفانی می‌شود و خلیج فارس هم دوشنبه مواج و طوفانی خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: تهران برای بعد از ظهر افزایش ابر رگبار باران و وزش باد شدید را دارد امروز هوای تهران در گرمترین ساعات به ۱۹ درجه می‌رسد. از امروز تا سه شنبه بارش‌ها را با شدت و ضعف برای تهران ادامه دارد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1062854

وب گردی

وب گردی