کشف ۸۵ میلیون دستکش،  ۱۸ تن ژل ضدعفونی و ۷ هزار لیتر الکل در ۱۰ روز گذشته

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: ۷ میلیون ماسک در ۱۰ روز گذشته کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدیاسر رایگانی در برنامه تیتر دیشب شبکه خبر سیما به ارائه توضیحاتی درباره روند کنترل و نظارت بر بازار مواد شوینده و ضدعفونی کننده پرداخت و گفت: ۷ میلیون عدد ماسک در ۱۰ روز گذشته کشف و ضبط شده است. همچنین توقیف ۸۵ میلیون و ۴۰ هزار دستکش، ۱۸ تن ژل ضدعفونی و ۷ هزار لیتر الکل با همکاری وزارتخانه‌های صمت، بهداشت، دفاع و نیروی انتظامی و سپاه انجام شده است.

توقیف ۸۵ میلیون و ۴۰ هزار دستکش، ۱۸ تن ژل ضدعفونی و ۷ هزار لیتر الکل با همکاری وزارتخانه‌های صمت، بهداشت، دفاع و نیروی انتظامی و سپاه

وی درباره مجازات متخلفان نیز گفت: به ۷۰ درصد کالا، جریمه ریالی تعلق می‌گیرد و همچنین به شعب تعزیرات و دادسراهای مراکز استان فرستاده می‌شود که اشد مجازات نیز در دادسراها و دادستانی‌ها اعمال خواهد شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه مجازات تخلف کنندگان ۱۰ تا ۲۰ سال زندان است، ادامه داد: با توجه به حجم تخلف در شرایط فعلی می‌تواند حتی منجر به اعدام نیز بشود.

رایگانی با اشاره به برخی ناهماهنگی‌ها در نظام توزیع گفت: در دو سه روز اول ناهماهنگی در وزرات بهداشت بود که ۲ میلیون ماسک به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل و بعد از هماهنگی، بقیه تحویل وزارت بهداشت و هیات امنا شد.

در دو سه روز اول ناهماهنگی در وزرات بهداشت بود که ۲ میلیون ماسک به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل و بعد از هماهنگی، بقیه تحویل وزارت بهداشت و هیات امنا شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در بخش دیگری از این برنامه خبری به ارائه توضیحاتی درباره داروخانه‌های پلمب شده نیز پرداخت و بیان کرد: بخش عمده‌ای از مراکز پلمب شده، داروخانه‌های شبانه روزی بود، بنابراین با دادن نشانی، تعزیرات در کمترین زمان ممکن مراجعه می‌کند و جلوی تخلفات را می‌گیرد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1062871

وب گردی

وب گردی