دوران کنونی مدل جدید جنگ تحمیلی است/ وحدت دستاورد دوران مقابله با کرونا

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد واحد دماوند گفت: اتحاد، همدلی و وحدت بزرگترین دستاورد دوران مقابله مردم با کرونا است.

رامین کافی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره بزرگترین دستاورد دوران کنونی کشور که بیماری کرونا در آن شایع شده است، گفت: اتحاد، همدلی و وحدت بزرگترین دستاورد این اوضاع است البته به تجربه ثابت شده هرکجا همراهی و همکاری بین مردم حاصل شده کشور به اهدافش نیز رسیده است.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی مصداق بارز دوران کنونی است، گفت: عده‌ای از مردم در جنگ حاضر شدند و برخی هم که توانایی حضور نداشتند در پشت جبهه‌ها کمک می‌کردند.

کافی در ادامه با تاکید بر شیوع ویروس کرونا در ایران و مشکلات به وجود آمده اظهار کرد: امروز مدل جدید و به روزجنگ تحمیلی را داریم. پرستاران و متخصصان پزشکی در صحنه هستند و سعی در برطرف کردن مشکل دارند. افرادی هم در حد توان ماسک پخش کرده و برخی هم اطلاع رسانی می‌کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد دماوند با تاکید بر اینکه تشکل دانشجویی صرف یک موضوع وارد نمی‌شود، تصریح کرد: رسالت دانشجویی در این دوران ایجاب می‌کند که سلامت دانشجویان حفظ شود از این رو فعالان دانشجویی با در جریان گذاشتن مسئولان دانشگاهی، کاری کردند تا بیماری در محیط تحصیل پیشرفت نکند.

وی با اشاره به اینکه برای ورود به عرصه مقابله با ویروس کرونا نیازسنجی شده است، گفت: دانشجویان علوم پزشکی اعلام آمادگی کردند تا در بیمارستان‌ها و طبق توانایی خود در نقاط مورد نیاز حضور پیدا کنند.

کافی با شاره به دیگر دانشجویانی که تخصصی در امور پزشکی ندارند، اظهار کرد: این عده نیز رسالت اطلاع رسانی و انگیزه دادن به مردم را بر دوش دارند. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد دماوند نیز به امام جمعه، فرماندار و مسئولان امر نامه زده تا فعالیتهای میدانی خود را شروع کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد دماوند در ادامه تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی را نمی‌توان به یک بخش کوچک محدود کرد و وظیفه خود می‌دانند تا در مقابله با ویروس کرونا حضور داشته باشند و با شاخص‌ها و معیارهایی مشخص فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های مخالف کشور فعالیت های زیادی در روزهای اخیر علیه امنیت روانی جامعه داشتند، اظهار کرد: ایران از نظر آمار بهداشت جهانی حائز رتبه دوم در درمان بیماری رکونا شده و این یعنی جمهوری اسلامی ایران از کشورهای جهان اول در حوزه بهداشت و درمان خیلی خوب عمل کرده و کشورمان حتی در این رتبه بندی بالاتر از کشورهای اروپایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062874

وب گردی

وب گردی