اعتبار صورتحساب میان دوره تلفن ثابت ۲ برابر شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از افزایش دو برابری میزان اعتبار کارکرد هزینه میان دوره مشترکان تلفن ثابت خبر داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مجید صدری گفت: به منظور کاهش مراجعات حضوری به دفاتر مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه جاری تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹، میزان اعتبار کارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشترکان دو برابر می‌شود.

وی ادامه داد: به این ترتیب میزان اعتبارکارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان اعتباری از ۳۰ هزار به ۶۰ هزارتومان و مشتریان ودیعه دار از ۸۰ هزار به ۱۶۰ هزارتومان افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان اظهار کرد: در حال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت ، دیتا و … بدون حضور مشترکان به مراکز مخابراتی، صورت می گیرد که می تواند نقش مهمی در کاهش تردد و پیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد.

وی با بیان اینکه اغلب خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیر حضوری در دسترس مشترکان قرار دارد، گفت: مشترکان با استفاده از این درگاه‌ها حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کرده و با استفاده از خدمات الکترونیکی نیازهای مخابراتی خود را برطرف کنند.

صدری با تاکید بر پرداخت غیرحضوری هزینه های تلفن و با بیان اینکه مشترکان می‌توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب هزینه تلفن، با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند، گفت: هم‌چنین وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشترکان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062886

وب گردی

وب گردی