بخشنامه آموزش غیرحضوری را با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اجرا می‌کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: برای اجرای بخشنامه آموزش غیرحضوری دانشجویان از تمام ظرفیت‌های واحدهای استان استفاده خواهیم کرد.

یه گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، با توجه به شیوع بیماری کرونا جلسه ستاد آموزش غیرحضوری دانشجویان با حضور حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و اعضای ستاد در راستای بررسی امکانات و تجهیزات فنی یزلس اجرای بخشنامه ابلاغی ستاد آموزش غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی در دفتر ریاست واحد اراک برگزار شد.

حسین کلانتری در این جلسه گفت: برای جبران کلاس‌های تعطیل شده و ارائه آموزش‌های غیرحضوری در دروس نظری و در راستای اجرای بخشنامه ارسالی از سازمان مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این راستا از تمام ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و تجهیزات به بهترین نحو استفاده خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از اعضای ستاد واحد اراک و همچنین از مسئولان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاداسلامی استان خواست در اسرع وقت تمهیدات لازم را برای اجرای این بخشنامه در واحدهای دانشگاهی به‌کار گیرند و گزارش اقدامات انجام شده را به استان اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062955

وب گردی

وب گردی