اماکن ورزشی شهرداری تهران تا پایان سال ۹۸ اجازه فعالیت ندارند

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به دستور ستاد مبارزه با کرونا برای تعطیلی تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی تاکید کرد که هیچکدام از اماکن ورزشی شهرداری تهران تا پایان سال اجازه فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت نظری، درباره تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تا پایان سال گفت:‌ پیش از این تصمیم نیز بنده به شهرداری تهران تاکید کرده بودم که تمامی امکان ورزشی وابسته به شهرداری و به خصوص مجموعه‌های آبی باید تا زمان پایان گسترش ویروس کرونا در کشور تعطیل شود که در همین راستا نیز بسیاری از این اماکن تعطیل شد.


وی ادامه داد:‌ در حال حاضر نیز با توجه به دستور ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی تمامی اماکن ورزشی لازم است که به هرگونه فعالیت امکان ورزشی شهرداری اعم از آبی و غیرآبی پایان داده شود و طبیعی است که در صورت ادامه فعالیت و عدم پیروی از دستور با برخوردی برابر قانون درپی خواهد داشت.

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران درباره شهریه‌ای که برخی از شهروندان به این مراکز داده‌اند گفت:‌ با توجه به تعطیلی مراکز لازم است سازوکاری لحاظ شود تا این هزینه در ماه‌ها یا دوره‌های بعد لحاظ شده یا اگر امکان بازپرداخت آن وجود داشته باشد، به شهروندان پس داده شود، اما شهروندان مطمئن باشد که این مبلغ برایشان محفوظ خواهد بود و مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران باید به این موضوع توجه کنند.

نظری در مورد لوازم و تجهزات ورزشی نصب شده در پارک‌ها و فضای سبز نیز گفت:‌ در این خصوص توصیه به شهروندان این است که فعلا از این لوازم استفاده نکنند، البته عوامل شهرداری نسبت به ضدعفونی این لوازم اقدام می‌کنند، اما بهتر است که از این لوازم نیز استفاده نشود.

وی در مورد اینکه آیا شورای شهر تخلفات را رصد خواهد کرد نیز تصریح کرد:‌ وقتی تصمیمی در سطح محلی و ملی اتخاذ می‌شود، همه باید از آْن پیروی کنند و در این خصوص هم طبیعی است که تمامی اماکن ورزشی ملزم به رعایت قوانین هستند. شورا نیز بر این موارد نظارت خواهد کرد و از مردم می‌خواهیم که تخلفات را به ما اعلام کنند.

ایسنا

انتهای پیام /

کد خبر: 1062970

وب گردی

وب گردی