خدمات صادقانه و ارزنده شیخ الاسلام در یاد و خاطره همگان خواهد ماند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت مهندس حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی ارتحال نابهنگام معاون فقید امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و دیپلمات باسابقه جبهه مقاومت، حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

"ارتحال نابهنگام شخصیت برجسته، معاون فقید امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و دیپلمات باسابقه جبهه مقاومت، حسین شیخ الاسلام موجب تاسف و تالم شد.

بی تردید خدمت صادقانه و ارزنده وی به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران طی این سالها در مناصب مختلف به خوبی در یاد و خاطره همگان خواهد ماند و بر کسی پوشیده نیست که مرحوم شیخ الاسلام شخصیتی مومن، مردمی، مخلص و‌متعهد به آرمانهای انقلاب و همراه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

اینجانب این ضایعه را به شما و همکاران ایشان تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و سایر بستگان ایشان صبر جزیل و سلامتی مسالت دارم."

گفتنی است مهندس حسین شیخ‌الاسلام دیپلمات باسابقه کشورمان که به تازگی معاونت بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده گرفته بود، پانزدهم اسفند ماه بر اثر ابتلا بیماری کرونا درگذشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062991

وب گردی

وب گردی