سکوت دولت هندوستان ننگی بر نام بزرگانی همچون گاندی است

انجمن اسلامی دانشجویان متعهد دانشگاه آزاد ارومیه در بیانیه‌ای سکوت دولت هندوستان را محکوم و آن را ننگی بر نام بزرگانی همچون گاندی دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویـان متعهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بیانیه‌ای در ارتباط با فجایع اخیر کشتار مسلمانان در هندوستان منتشر کرده‌اند.

درمتن این بیانیه آمده است:

«وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیه الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیراً »
(سوره نساء آیه ۷۵‌)

«چرا در راه خدا و در راه مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید !!
همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند : خدایا ! ما را از این شهر که اهل آن، ستمگرند، بیرون ببر و برای ما از طرف خود، سرپرست قرار ده و برای ما از طرف خود، یار و یاوری تعیین فرما!»

در چند صباح اخیر شاهد بانگ هَل مِن ناصر یَنصُرُنی دیگری هستیم که از اقلیت مسلمان هند برمیخیزد. مسلمانانی که در اوج مظلومیت و غربت به گونه ای اسفناک و سازمان یافته با چاشنی سکوت دولت‌های مختلف ، سازمان‌های بین المللی و سانسور شدید رسانه ای به بدترین حالات ممکن کشته می‌شوند.

این کشتارهای فجیع و وحشیانه درحالی به وقوع می پیوندند که تمامی حامیان حقوق بشر با تبعیت از رویه قبلی خویش چشم بر خون مسلمانان بی گناه بسته اند بگونه ای که انگار حقوق بشر مشمول مسلمانان نمی‌شود یا مسلمانان جزیی از بشر نیستند. انـــجمــن اسلامــۍ دانــشجـویان متعهد با توجه به اوصاف فوق و با تبعیت از مکتب اسلام ناب محمدی ، منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی و فطرت انسانی از فجایع اخیر ، اعلان انزجار نموده و سکوت دولت جمهوری هندوستان را محکوم و آن را ننگی بر نام بزرگانی همچون گاندی می‌داند.

لذا از مردم صلح دوست ایران اسلامی و مسئولین لشکری و کشوری علی الخصوص وزارت امور خارجه خواهشمندیم که اقداماتی شایسته تر با توجه به اقتضای زمان و اصل فوریت انجام داده و از هیچ حمایتی مضایقه نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062996

وب گردی

وب گردی