محدودیت تردد بین مازندران و گیلان

رئیس پلیس راه درباره محدودیت تردد بین استان‌های مازندران و گیلان گفت: بر اساس تدابیر کمیسیون قرارگاه مبارزه با کرونا و شورای تأمین، این تصمیم گرفته شده و پلیس فقط مجری است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا، درباره انتشار فیلم‌هایی در فضای مجازی مبنی بر انسداد راه‌های مازندران و گیلان گفت: محورهای ورودی در استان مازندران در کنترل بوده و تست تب از افراد گرفته می‌شود؛ اگر افرادی مشکوک باشند بلافاصله قرنطینه خواهند شد.

دیشب مسیر گیلان به مازندران بسته شد و این به واسطه تصمیماتی بود که در کمیسیون قرارگاه مبارزه با کرونا و شورای تأمین گرفته شد

رئیس پلیس راه تصریح کرد: دیشب مسیر گیلان به مازندران بسته شد و این به واسطه تصمیماتی بود که در کمیسیون قرارگاه مبارزه با کرونا و شورای تأمین گرفته شد؛ تصمیم‌گیری در این خصوص ارتباطی به پلیس ندارد؛ پلیس بنا بر مأموریت ذاتی خود در هر جایی که از آن کمک بخواهند وارد می‌شود.

وی با بیان این مطلب که قرار است در جلسات استانی درباره محدودیت تردد از سمت اردبیل و قزوین به گیلان تصمیم گیری شود در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرزهای مازندران و گیلان، گفت: مرز بین مازندران و گیلان در حال حاضر بسته است و تردد بین این دو استان بجز افراد بومی انجام نمی‌شود.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1063001

وب گردی

وب گردی