ثبت نام در مسابقه کتابخوانی کالک تشکیلات از فردا آغازمی‌شود

ثبت نام در پویش و مسابقه کتابخوانی کالک تشکیلات از ۱۸ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پویش و مسابقه کتابخوانی «کالک تشکیلات» توسط کالک(سامانه‌ مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور) از فردا ۱۸اسفند همزمان با ولادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام آغاز می‌شود.

دانشجویان در بخش اصلی پویش و مسابقه‌ کتابخوانی «کالک تشکیلات» با عضویت در سایت سامانه‌ کالک و درخواست ارتقا، یک تا چند کتاب از مجموعه کتاب‌های کالک تشکیلات را خریده تا با مطالعه‌ کتب در آزمون آنلاین روز جمعه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه شرکت کنند.

شرکت کنندگان در پویش و مسابقه‌ کتابخوانی در بخش جانبی باید صفحه کالک"در اینستاگرام را دنبال (فالو) کرده، و با محتوایی (عکس، متن، صوت، کلیپ و غیره) از کتاب‌های «کالک تشکیلات» و هشتگ‌های کالک تشکیلات و عید با کتاب یک یا چند پست منتشر کرده و صفحه کالک را در پست منتشرشده معرفی (تگ) کنند.

دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر خرید کتاب‌ها و همچنین اطلاع از تخفیف‌های پلکانی خرید کتب می‌توانند در شبکه‌های‌ مجازی به آدرس @kalk_admin و شماره‌ی 09351251198 پیام ارسال کنند.

کتاب‌های مجموعه کالک تشکیلات شامل مجموعه‌ مجموعه سه‌جلدی «کالک تشکیلات» است که می‌توان اولین مجموعه منسجم و شناسنامه‌دار آموزش کار تشکیلاتی برای تشکل‌های دانشجویی دانست. در این مجموعه سعی بر آن بوده که محتوا به گونه‌ای آماده و دسته‌بندی شود که اعضای همه تشکل‌های دانشجویی بتوانند از آن بهره ببرند و از این مجموعه در شکل‌گیری، انسجام و فعالیت تشکل خود در دانشگاه‌های مختلف کشور استفاده شود.

تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی، دال مرکزی هر سه کتاب این مجموعه است و به عبارت دیگر این کتاب‌ها هر سه به مسئله اصلی هر تشکل دانشجویی و حتی غیر دانشجویی یعنی سرمایه انسانی و به عبارت خودمانی‌تر نیرو، پرداخته‌اند.

بنابراین کالک تشکیلات، نقشه راه فعالیت تشکل‌های دانشجویی در موضوع تشکیلات است. این مجموعه سه‌جلدی دانشجویان تشکلی را در سه حوزه جذب و مخاطب‌شناسی، رشدوکادرسازی و مدیریت و برنامه‌ریزی تشکل آموزش می‌دهد و آن‌ها را برای فعالیت در این زمینه در دانشگاه توانمند می‌کند. این مجموعه سه‌ جلدی را رضا باقری کاکلکی، رضا جلالی و رضا حیدری سورشجانی با حمایت و همراهی سامانه کالک (سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی) تالیف کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063055

وب گردی

وب گردی