ناوگان مسافری جاده‌ای اجازه ورود به برخی استان‌ها را ندارد

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی جاده‌ای نیز اجازه ورود به برخی استان‌ها نظیر گیلان، مازندران، قزوین ندارند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، داریوش باقرجوان در پاسخ به این سؤال که پس از اعلام عدم اجازه ورود خودروهای غیربومی به برخی استان‌ها نظیر گیلان، مازندران، قزوین و ... سرنوشت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای چگونه خواهد بود، گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا عبور خودروهای پلاک‌های غیربومی به برخی استان‌ها ممنوع شده است، از این رو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم تابع مصوبات کرونا است و بدین ترتیب ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای نیز اجازه ورود به این استان‌ها ندارد.

وی ادامه داد:‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ناوگان عمومی مسافری را برای سفرهای هم‌وطنان آماده دارد به هر حال این ناوگان از سوی سرمایه‌گذاران برای حمل و نقل عمومی سرمایه‌گذاری شده است، اما طبق مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا ورود خودروهای غیربومی به این استان‌ها ممنوع است و ما نیز این شرایط را درک می‌کنیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت:‌در این راستا ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای که در این مسیرها تردد دارند، فعلاً طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از مبدأ حرکت نمی‌کنند.

باقرجوان گفت: به هر حال به دلیل شیوع ویروس کرونا میزان تقاضای سفر کم شده است، اما توصیه ما به مردم این است که حتماً شرایط را درک کنند و سفرهای غیرضروری را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: باید تابع مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا بود و شرایط را درک کرد تا ان‌شاءالله به زودی کرونا را شکست دهیم.

گفتنی است، از یکی دو روز گذشته طبق مصوبه ستاد مرکزی کرونا راه‌های ورودی و خروجی استان‌هایی نظیر گیلان، مازندران و قزوین در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کاهش سفرها مسدود شده است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1063066

وب گردی

وب گردی