دستور حناچی برای فروش اینترنتی در میادین میوه و شهروند

مشاور شهردار تهران گفت: شهردار تهران در جلسه صبح امروز خود بر راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی مربوط به میادین میوه و تره بار و فروشگاه شهروند تأکید فراوان کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، غلامحسین محمدی رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران و مشاور شهردار تهران درخصوص رفع مشکلات فروش اینترنتی در فروشگاه شهروند و همچنین ایجاد امکان فروش اینترنتی در میادین میوه و تره بار گفت: صبح امروز جلسه‌ای با پیروز حناچی شهردار تهران داشتیم.

وی افزود: از هفته گذشته هم موضوع فروش اینترنتی در سازمان میادین میوه و تره بار و هم فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند را با توجه به شیوع ویروس کرونا و علاقه مردم به خرید اینترنتی در دست پیگیری قرار دادیم.

محمدی گفت: البته همانطور که می‌دانید در گذشته هیچ ساز و کاری برای فروش اینترنتی در سازمان میادین میوه و تره بار وجود نداشته است و فقط یک بخش محدودی در فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند فروش اینترنتی داشته ایم.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: هفته گذشته یک فراخوانی به همه استارتاپ هایی که می‌توانند در این حوزه فروش اینترنتی ورود کنند و نقش آفرین باشنداعلام شد که جلساتی هم با برخی از اینها برگزار شد.

وی افزود: امروز هم پیروز حناچی شهردار تهران در این خصوص تأکیداتی داشت تا هر چه سریع‌تر بتوان با همکاری استارتاپ های موجود که همه شهروندان آنها را می‌شناسند یک سازمان فروش اینترنتی قوی و راهگشا ایجاد کنیم.

محمدی تصریح کرد: این سازمان فروش باید بهینه باشد و بتواند واقعا در شرایط امروز جامعه مردم را از حضور در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروند بی نیاز کند.

به منظور رفاه شهروندان، جلوگیری از رفت وآمدهای غیرضروری و کمک به جلوگیری اپیدمی کرونا در کشور و نیز کنترل قیمت‌ها و کیفیت کالاها بهتر است سامانه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی متعددی در زمینه میوه و تره بار و کالاهای اساسی گوشت و مرغ و برنج و غیره ایجاد و مشغول عرضه به جامعه شوند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1063084

وب گردی

وب گردی