امام علی‌(ع)  مظهر عدالت و خداپرستی است

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت گفت: امام علی‌(ع) آغازگر امامت، مظهر عدالت، خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در پیامی ولادت با سعادت حضرت امام علی‌(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: ۱۳ رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ‌مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود. امام علی‌(ع) آغازگر امامت، مظهر عدالت، خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک، گفتار، رفتار و منش خویش دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

در این پیام افزوده شده است: «ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام‌(ص)، امام علی‌(ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام کند.»

در این پیام بیان شده است:اینجانب سالروز ولادت امیرمومنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان، پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزاد مردان جهان، مردم متدین شهرستان جیرفت تبریک و تهنیت می‌گویم.

در انتهای این پیام آمده است: امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی‌(ع)، ائمه اطهار‌(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063158

وب گردی

وب گردی