برگزاری کارگاه آشنایی با پرینتر ۳ بعدی با اعطای گواهینامه معتبر

مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحدساری  گفت: در سال ۹۹ تلاش داریم ۱۰ کارگاه فنی برگزار کنیم که اولین کارگاه آشنایی با پرینتر سه بعدی در ۲۰ ساعت خواهد بود.

محمدرضا نشایی مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی ساری با هدف ایجاد ارتباط با صنایع پویای استان مازندران تفاهم نامه های همکاری پژوهشی با برخی صاحبان صنایع و ادارات کل امضا کرده است.

او با بیان این که این تفاهم نامه ها با هدف گذاری رفع معضلات علمی و فنی این ادارات و نهادها می کوشد گام موثری در این راه مهم بردارد اضافه کرد: در سال ۹۸ مجموعا ۹ تفاهم نامه بین دانشگاه و ارگان های دولتی و نیمه دولتی و خصوصی به امضا رسیده که از آخرین تفاهم نامه های امضا شده تفاهم نامه ای است که با مجتمع دریای خزر شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا) منعقد شد.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری اظهار کرد: در سال پیش رو امیدواریم که این همکاری پژوهشی با سایر ادارات کل و شرکت های فنی و مهندسی از جمله شرکت مخابرات استان که در شرف عقد قرارداد است به انجام برسد.

او تاکید کرد: در حال حاضر کار بسیار مهمی در دانشگاه با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان انجام شده و مجوز تاسیس مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی با هدف آموزش مهارتی و شغلی دانشجویان اخذ شده است.

نشایی مقدم در ادامه تصریح کرد: شورای راهبردی این مرکز متشکل از معاون پژوهشی دانشگاه و مدیر ارتباط با صنعت به عنوان مدیر مرکز و دبیر شورا و رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن ساری به عنوان رییس شورا برنامه وتقویم آموزشی تهیه کرده اند که بر مبنای آن در سال ۹۹ حداقل ۱۰ کارگاه فنی برگزار خواهد شد.

او با بیان این که بنا بر این تقویم اولین کارگاه آموزشی، کارگاه آشنایی با پرینتر سه بعدی در ۲۰ ساعت خواهد بود گفت: یک جلسه از این کارگاه در سال ۹۸ برگزار شده است. همچنین گواهی معتبر و قابل ترجمه از سوی دانشگاه و مرکز فنی و حرفه ای به صورت مشترک به شرکت کنندگان این کارگاه ها اهدا خواهد شد. علاوه بر این کارگاه، کارگاه هایی نظیر برق (plc)، کارگاه جوش و... در سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063214

وب گردی

وب گردی