جزئیات پرونده تخلف در منطقه 10 شهرداری تهران

جزئیات جدیدی از دستگیری متهمان پرونده تخلف در منطقه 10 شهرداری تهران منتشر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، 4 روز قبل بود که غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران در پستی توئیتری نوشت: در هفته گذشته با پیگیری سازمان بازرسی و حراست کل شهرداری تهران پرونده تخلف مالی مرتبط با پیمانکاران و واسطه ها در سطح یکی از مناطق کشف شد.

در ادامه توئیت محمدی آمده بود: این موضوع جهت بررسی‌های بیشتر به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع شد. خط قرمز مدیریت شهری تعهد در برابر مردم برای صیانت از بیت المال است.

حالا براساس پیگیری های خبرنگار فارس مشخص شده است که این اتفاق و فساد در حوزه شهرداری منطقه 10 تهران رخ داده است.

در این پرونده برخی از مدیران شهرداری منطقه 10 که با فرصت‌طلبی از موقعیت اداری خود در صدد سوء‌ استفاده مالی و اخذ وجوه غیر متعارف بودند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

این فرایند پس از اطلاع حراست‌کل شهرداری تهران در دستور کار یکی از نهادهای نظارتی قرار گرفته و پس از بررسی و تحقیقات لازم مشخص شده است که شهردار منطقه 10 با همکاری چند نفر از مدیران زیر مجموعه، شخصی را به عنوان دلال با یکی از پیمانکاران مرتبط کرده و مبالغی را خارج از موضوع قرارداد، مطالبه و اخذ کرده‌اند.

حراست‌کل پس از تحقیقات اطلاعاتی - حقوقی و تامین ادله لازم و نیز مستند سازی کلیه جرایم صورت گرفته، پرونده را به محاکم قضایی ارجاع داده و با دستور بازپرس، حکم بازداشت کلیه افراد دخیل در این تخلف مالی صادر و مرتکبین حین اقدام مجرمانه، توسط پلیس امنیت اقتصادی دستگیر و برای طی شدن سیر قانونی پرونده و پاسخگویی به دادگاه معرفی شدند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1063262

وب گردی

وب گردی