حضور پر شور داوطلبان دانشگاه آزاد در طرح جهادی مقابله با کرونا

داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف علوم پزشکی به منظور حرکت جهادی سلامت کشور در مقابله با بیماری ویروس کرونا آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در خصوص مشاوره تلفنی و حضوری اعلام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان واحدهای مجری علوم پزشکی به منظور همیاری هموطنان در مقابله با ویروس کرونا، با پاسخگویی مشاوره تلفنی ۴۰۳۰ و حضور در مراکز درمانی و بالینی در این حرکت جهادی حضور داشته و در حال حاضر در بسیاری از استان های کشور آماده ارائه خدمت‌رسانی هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی از روزهای آغازین شیوع این بیماری «شورای سلامت دانشگاه آزاد اسلامی» و «کمیته بهداشتی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا» را با هدف آگاه‌سازی و پیشگیری از شیوع این ویروس در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و از داوطلبان این دانشگاه دعوت به همکاری کرد که روزهای گذشته اسامی ۸۰۰ داوطلب متقاضی همکاری با سامانه ۴۰۳۰ از سراسر کشور اعلام و این آمار روزانه افزایش یافته و داوطلبان واجدالشرایط پاسخگوی هموطنان در این خصوص هستند.

همچنین بالغ بر ۲۰۰ داوطلب از استان های مختلف جهت حضور در مراکز درمانی اعلام آمادگی کرده اند و بر این تعداد جهت همیاری در مراکر درمانی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مراکز درمانی کشور روزانه افزوده می شود.

داوطلبانی که تمایل به همکاری در این زمینه‌ها (رشته‌های پزشکی، پرستاری، مامایی، اتاق عمل و ...) را دارند و تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می توانند جهت ثبت‌نام به سامانه http://jahadeazad.healthehr.ir و یا به معاونان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان های خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063301

وب گردی

وب گردی