کارکنان سلف گواهینامه عدم ابتلا به کرونا دریافت می‌کنند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله سلف غذاخوری، سرویس های بهداشتی، کلاس‌ها و... به طور کامل ضد عفونی شده است و نگرانی در این راستا وجود ندارد.

عباس گوهری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت این واحد دانشگاهی در حوزه مقابله با کرونا اظهار کرد: بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله سلف غذاخوری، سرویس های بهداشتی، کلاس‌ها و... به طور کامل ضد عفونی شده است و نگرانی در این راستا وجود ندارد.

وی افزود: البته درحال حاضر به دلیلی تعطیلی دانشگاه از سلف استفاده نمی شود اما تمامی تمیهدات لازم برای حفظ بهداشت و مقابله با ویروس کرونا اندیشده شده در صورت حضور دانشجویان، با مشکل چندانی مواجه نشویم. همچنین به تمامی مراجعان به دانشگاه، دستکش و محلول‌های ضدعفونی کننده داده می‌شود.

گوهری با اشاره به استفاده از ظروف یک بار مصرف در سلف واحد تهران مرکزی ادامه داد: سلف واحد تهران مرکزی ملزم شده است که فقط از ظروف یک بار مصرف برای سرو غذا استفاده کند؛ البته قبلا نیز به همین شکل بوده و تمامی ظروف استفاده شده، یک بار مصرف بوده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی تصریح کرد: در صورت بازگشایی دانشگاه، به تمامی کارکنان سلف، گواهی عدم ابتلا به کرونا داده خواهد شد؛ سلف دانشگاه دارای تجهیزاتی است که قطعا در صورت حضور دانشجویان، با سرعت و قدرت بیشتری ضدعفونی و ویروس زدایی خواهند شد.

وی درباره فعالیت‌های فرهنگی واحد تهران مرکزی در حوزه مقابله با کرونا گفت: درحال حاضر پوسترهای متعددی در بخش‌های مختلف دانشگاه نصب شده که حاوی پیام های آموزشی در راستای مقابله با ویروس کرونا است. در همین راستا، تمامی تجمعات و جلسات مذهبی و غیر مذهبی لغو شده است.

گوهری درپایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در امکانات بهداشتی از جمله مایع دست‌شویی، ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده نداریم و تمامی تمهیدات برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ بهداشت دانشگاه اندیشیده شده است. تمامی کارمندان درحال حاضر دارای ماسک هستند و سعی می‌کنند موارد بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063341

وب گردی

وب گردی