کشف ۱۵۰ تن پودر شوینده احتکارشده/پلمب ۲۴ مرکز توزیع متخلف

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۱۵۰ تن پودر شوینده احتکاری به همراه حدود ۴ میلیون قلم انواع تجهیزات بهداشتی و داروی احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در راستای اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا در سراسر کشور، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازدید از انبار‌ها و مراکز پخش تجهیزات بهداشتی و دارویی در سطح کشور، ۲۴ مرکز توزیع متخلف را شناسایی و پلمب کردند.

وی افزود: در این بازرسی‌ها ۳ میلیون و ۸۸۱ هزارو ۷۷۶ قلم دارو و تجهیزات بهداشتی شامل؛ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قلم انواع دارو، ۸۶۱ هزارو ۹۲۰ عدد انواع دستکش، ۱۵۴ هزارو ۱۴۹ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده، ۶۵ هزارو ۷۰۷ عدد انواع ماسک و ۱۵۰ تن پودر شوینده احتکاری کشف کردند.

در این بازرسی‌ها ۳ میلیون و ۸۸۱ هزارو ۷۷۶ قلم دارو و تجهیزات بهداشتی شامل؛ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قلم انواع دارو، ۸۶۱ هزارو ۹۲۰ عدد انواع دستکش، ۱۵۴ هزارو ۱۴۹ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده، ۶۵ هزارو ۷۰۷ عدد انواع ماسک و ۱۵۰ تن پودر شوینده احتکاری کشف کردند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: در این رابطه ۲۴ متهم دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات متعلق به استان‌های کرمانشاه، لرستان و البرز می‌باشد، گفت: در این روز‌ها که کالا‌های بهداشتی جزء کالا‌های استراتژیک و اساسی مردم در کشور محسوب می‌شود پلیس امنیت اقتصادی برای حفظ و ارتقاء امنیت اقتصادی کشور بدون هیچ گونه گذشت با محتکران که سودجویان و سوداگران اقتصادی هستند مقابله و مبارزه می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عملکرد و رفتار محتکران مغایر با رفتار اسلامی و انسانی است که سلامت جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد، گفت: تلاش پلیس امنیت اقتصادی نیز برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی همچنان با قوت ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: از آنجایی که هرگونه کمبود عرضه و احتکار کالا‌های بهداشتی بعد از شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد احساس ناامنی اجتماعی و روانی در کشور شده بود از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063352

وب گردی

وب گردی