فعالیت دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد گیلان در ستاد مبارزه با کرونا/ استقرار پزشکان و پرستاران در مهمانسرای واحد لاهیجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از فعالیت داوطلبانه دانشجویان رشته پرستاری و اعضای هیئت علمی واحدهای این استان در ستاد مبارزه با کرونا خبرداد.

ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های واحدهای دانشگاه آزاد استان در حوزه مبارزه با کرونا اظهارکرد: دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد و برخی از اعضای هیئت علمی، درحال حاضر به صورت داوطلبانه در ستاد مبارزه کرونا استان گیلان فعالیت دارند.

وی افزود: مهمانسرای دانشگاه آزاد واحد لاهیجان نیز در اختیار ستاد بحران استان قرار گرفته تا پرستاران و پزشکان درآن جا مستقر شوند. طی چند روز گذشته استقرار پرستاران و پزشکان استان گیلان با مشکل مواجه بود و لذا سعی کردیم تا حد امکان این مشکل را برطرف کنیم.

چیرانی با اشاره به شرایط استان گیلان و لزوم آموزش غیرحضوری گفت: کلیه مراحل آموزش غیرحضوری به طور کامل طی شده است و منتظر فعال شدن بخش آموزش الکترونیکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برای اتصال استادان و دانشجویان برای آموزش آنلاین هستیم. به طور کلی زیرساخت‌های آموزش غیرحضوری در تمامی واحدهای استان گیلان فعال شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: سازمان مرکزی به کلیه دانشجویان نسبت به حضور در کلاس‌های مجازی اطلاع خواهد داد که براساس زمانبندی، در کلاس حضور پیدا کنند. البته ما تلاش خواهیم کرد که فرآیند آموزش غیرحضوری به بهترین شکل ممکن انجام شود و از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به فرآیند دفاع از پایان نامه ها در شرایط تعطیلی دانشگاه بیان کرد: در این موضوع مشکل خاصی وجود ندارد زیرا اشخاصی که برای دفاع ثبت‌نام کرده‌اند، تا پایان شهریور ماه برای دفاع از پایان نامه‌های خود مهلت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063357

وب گردی

وب گردی