حضور دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه آزاد گلستان در بیمارستان‌های مخصوص کرونا/ ثبت‌نام 60 دانشجو جهت مشاوره تلفنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد گلستان به صورت داوطلبانه برای فعالیت در بیمارستان‌های مخصوص بیماران کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند.

سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت واحدهای این استان در حوزه مبارزه با ویروس کرونا گفت: تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد گلستان به صورت داوطلبانه برای فعالیت در بیمارستان‌های مخصوص بیماران کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: همچنین حدود 60 نفر از دانشجویان برای مشاوره تلفنی در حوزه کرونا ثبت‌نام کرده‌اند؛ برای حضور بالینی دانشجویان در بیمارستان‌ها نیز فراخوان داده‌ایم که باتوجه به اعلام آمادگی‌دانشجویان، پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد قابل توجهی از استادان و دانشجویان در بیمارستان‌ها به صورت بالینی فعالیت داشته باشند.

طاهری با اشاره به لزوم آموزش غیرحضوری در واحدهای دانشگاهی استان گلستان ادامه داد: فعالیت آموزش غیرحضوری واحدهای از روز سه شنبه(20اسفند)، براساس اعلام آمادگی واحد اکترونیک تهران آغاز شده است و استادان مطالب درسی را به صورت کامل برای آموزش آنلاین آماده کرده‌اند. تمامی زیرساخت های لازم برای آموزش غیرحضوری در اختیار واحدهای استان گلستان قرار دارد و هیچ گونه مشکلی در این راستا نداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: تمامی واحدهای درسی به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد و استادان مربوطه در این راستا توجیه شده اند؛ خوشبختانه در حوزه پایان نامه و دفاع مشکل چندانی وجود ندارد و استادان از طریق تماس تلفنی با دانشجویان، آن‌ها را در جریان روند دفاع از پایان نامه قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063358

وب گردی

وب گردی