۱۰۰ میلیارد از فیفا می‌‌خواهیم، ۵۱ میلیارد بدهی داریم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تاج تلاش زیادی برای اصلاح اساسنامه کرد و حتی برای تصویب آن در تمامی کمیسیون های مربوطه شرکت کرد و فقط تایید نهایی در صحن دولت مانده بود.

به گزارش گروه ورزشی ایبسکانیوز، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در خصوص اتفاقات برنامه شب گذشته فوتبال برتر گفت: در خصوص مسئله اصلاح اساسنامه و شرایط انتخابات فدراسیون، شب گذشته با آقای تاج گفت و گو کردم. البته بیشتر می خواستم جویای احوالش باشم. با این وجود، در این تماس تلفنی نکات مهمی مطرح شد.

وی افزود: تاج تلاش زیادی برای اصلاح اساسنامه کرد و حتی برای تصویب آن در تمامی کمیسیون‌های مربوطه شرکت کرد و فقط تایید نهایی در صحن دولت مانده بود. مذاکرات خوبی در آن مقطع صورت گرفت اما در نهایت این اساسنامه هنوز در دولت تصویب نشده است. با این وجود، هنوز به عنوان نایب رئیس AFC عضو مجمع فدراسیون است و در موضوع اصلاح اساسنامه هم می تواند کمک کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: بر اساس پیگیری‌هایم، فدراسیون به صورت کلی با توجه به پرداختی به ویلموتس، ۵۱ میلیارد بدهی دارد و اندوخته دوران او هم 8 میلیون دلار در فیفا است که با توجه به قیمت ارز، حدود ۱۰۰ میلیارد می‌شود. این مبالغ می‌تواند مشکل بدهی‌های فدراسیون را حل کند. به هر ترتیب، امیدوارم تاج هرچه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاورد و در مجمع بعدی پیرامون اصلاح اساسنامه یا انتخابات حاضر باشد.

کد خبر: 1063360

وب گردی

وب گردی