مسابقه بزرگ نصر در فضای مجازی برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده های ایران زمین در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، معاونت پرورشی و فرهنگی مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده های ایران زمین را در فضای مجازی به صورت غیر حضوری برگزار می کند.

این مسابقه در رشته‌های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه خوانی، خوانش و نمایش قصه های معصومین، صحیح خوانی نماز، حفظ جز 30 قرآن کریم، بازی های قرآنی، مجری گری محافل قرآنی، مکبری نماز‌و دعا خوانی برگزار می شود.

دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات لازم فایل های مورد نیاز خود را از کانال nasre1399@ و یا سامانه serat.pt.medu.ir دریافت نمایند و در این مسابقه شرکت کنند.

مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار 20 اسفند 1398 لغایت 15 فروردین 1399 است که مراسم قرعه کشی و اعلام نتایج در روز 21 فروردین 1399 مصادف با میلاد حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

برای ارسال آثار نیز به شماره 09029187145 که در همه پیام رسان ها صفحه مجازی دارد کافی است پیام داده شود و فایل ضبط شده را در این صفحه بارگذاری کنید.

جهت ارتباط با دبیرخانه طرح مستقر در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با رایانامه naser1399@iran.ir می توانید مکاتبه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063393

وب گردی

وب گردی