جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد به سال تحصیلی آینده موکول شد

تمامی فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله جشنواره نشریات دانشجویی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز علمی، به سال تحصیلی آینده موکول شد.

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اعلام این خبر گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، زمان برگزاری برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد از جمله مسابقات نشریات دانشجویی، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

وی افزود: جشنواره نشریات دانشجویی قرار بود در استان اصفهان برگزار شود اما باتوجه به شرایط فعلی، هنوز برای زمان و مکان برگزاری آن تصمیم گیری نشده است؛ البته علاوه بر جشنواره نشریات، برنامه‌های دیگری مانند جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای، صنایع فرهنگی و اردوهای گردشگری، به زمان دیگری موکول شده است.

نصیری تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که تمامی برنامه‌های فرهنگی از جمله جشنواره نشریات دانشجویی، در مهرماه و سال تحصیلی آینده موکول شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: در صورتی که شرایط به حالت عادی بازگردد و وزارت بهداشت اجازه برگزاری برنامه‌های مختلف را بدهد، تمامی فعالیت‌ها و برنامههای فرهنگی دانشگاه آزاد به سرعت برگزار خواهد شد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی دانشگاه، مراکز علمی و مدارس تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل اعلام شده است.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تمامی فعالیت‌ها، جلسات،‌همایش‌ها و اردوهای این دانشگاه را لغو کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063431

وب گردی

وب گردی