راه‌اندازی سایت آموزش آنلاین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

نایب‌‌دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت : سایت آموزش مجازی دانشگاه زاهدان از 21 اسفند ماه فعال شده و دانشجویان می‌توانند از آموزش‌های آنلاین استادان استفاده کنند.

نظیر بلوچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به آموزش‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ایام تعطیلی دانشگاه‌ها اظهار کرد: بنا به دستور ستاد ملی کرونا، مدارس و دانشگاه‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل و مقرر شد که مباحث آموزشی به صورت مجازی پیگیری شود.

وی ادامه داد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مقرر شد مباحث درسی از طریق سایت در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

نائب دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به زمان آغاز آموزش‌های مجازی گفت: سایت آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از 21 اسفند ماه فعال شده و دانشجویان می‌توانند از آموزش‌های آنلاین استادان استفاده کنند.

وی افزود: برخی از استادان نیز از پیش فایل‌های آموزشی مباحث درسی را آماده و بر روی سایت بارگذاری کرده‌اند تا دانشجویان بتوانند از آن استفاده کنند.

بلوچ افزود: برخی از مباحث آموزشی به صورت پاورپوینت‌هایی که در کلاس درس توسط استادان تدریس می‌شد، در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از روش آموزش از راه دور تنها راه چاره است، به همین منظور به دانشجویان توصیه می‌شود که از این آموزش‌ها نهایت استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063455

وب گردی

وب گردی