از ابتلای قهرمانان کاراته به کرونا در قم تا درگیری توییتری 2 فایتر مشهور MMA

با بسته خبری رشته های ورزشی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

اتحادیه جهانی 2 تاریخ را به فدراسیون کشتی اعلام کرد

در پی تماس‌های مستمر فدراسیون کشتی با اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر مشخص شدن زمان و مکان جدید رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا این اتحادیه، ساعتی پیش پاسخ فدراسیون کشتی را داد و اعلام کرد با تماس هایی که با کشورهای دیگر برقرار کرده ایم قرار است در چند روز آینده اعلام آمادگی خودشان را برای برگزاری مسابقات گزینشی در قاره آسیا در تاریخ های 15 لغایت 17 فروردین و یا 23 لغایت 25 فروردین ماه سال 99 اعلام کنند. اتحادیه جهانی کشتی هنوز نام کشور میزبان را اعلام نکرده است.

شاهین موسوی؛ دومین بوکسور مسافر توکیو

امروز و در آخرین روز رقابتهای بوکس گزینشی المپیک سید شاهین موسوی آخرین نماینده ایران در رپه‌شارژ رودرروی بیامبا اوتگونباتار از مغولستان قرار گرفت و با شایستگی به پیروزی رسید. پیش از این هم دانیال شه‌بخش با پیروزی مقابل نماینده هنگ‌کنگ به المپیک رسیده بود. بدین ترتیب و با توجه به شکست 2 بوکسور دیگر یعنی امید احمدی صفا و اشکان رضایی، پرونده تیم ملی بوکس ایران با هدایت علیرضا استکی با 2 سهمیه المپیک در اردن بسته شد.

جام جهانی ژیمناستیک به تعویق افتاد

جام جهانی قطر که قرار بود از بیست و هشتم اسفند سال جاری تا دوم فروردین سال آینده برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. تاریخ جدید برگزاری این رقابت‌ها سوم تا ششم ژوئن ۲۰۲۰ (چهاردهم تا هفدهم خرداد ۱۳۹۹) است.

کیش، گزینه اصلی برای قرنطینه کشتی گیران

در شرایطی که هنوز اتحادیه جهانی تاریخ و مکان جدید رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا را به فدراسیون کشتی ایران اعلام نکرده، اما به نظر می رسد سرمربیان تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران اصرار به برگزاری اردو دارند و بیشتر از این نمی توانند کشتی گیران ملی پوش را خارج از اردو کنترل کنند. اخیرا جلسه ای بین مسئولان فدراسیون کشتی با معاون وزیر ورزش برگزار شد که گویا خروجی آن برگزاری اردو برای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در جزیره کیش بوده است.

شکست لیکرز و دالاس با وجود درخشش ستاره‌ها

در ادامه رقابت‌های NBA امروز تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز که به مصاف بروکلین نتز رفته بود، با اختلاف 2 امتیاز و با حساب 104 بر 102 نتیجه را واگذار کرد.

نتایج سایر یدارها به شرح زیر است:

ایندیانا پیسرز 111 - بوستون سلتیکس 114

واشنگتن ویزاردز 122 - نیویورک نیکس 115

هیوستون راکتس 117 - مینه سوتا 111

شیکاگو بولز 108 - کلیولند کاوالیرز 103

ممفیس گریزلیز 115 - اورلاندو مجیک 120

پورتلند بلیزرز 121 - فنیکس سانز 105

گلدن استیت 107 - لس آنجلس کلیپرز 131

احتمال تعویق یک یا دو ساله توکیو ۲۰۲۰ وجود دارد!

یکی از اعضای کمیته اجرایی المپیک توکیو در گفتگو با خبرگزاری کیودو گفت: «لغو بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ به دلیل شیوع گسترده و جهانی ویروس کرونا جدی است؛ حداقل با یک تا دو سال تعویق برای برگزاری مجدد آن همراه خواهد بود.»

ابتلای قهرمانان کاراته به ویروس کرونا در قم

در حالی که شایعات زیادی درباره ابتلای برخی قهرمانان و اهالی ورزش به ویروس کرونا در روزهای قبل در فضای مجازی وجود داشت و خیلی از آن ها هم تکذیب شد، 2 قهرمان سابق کاراته ایران در قم به این ویروس خطرناک مبتلا شدند. مجید عبدالحسینی ملی پوش سابق کاراته ایران که مدال های طلا، نقره و برنز آسیا، مدال های طلای رقابت های ستارگان جهان و دیگر رویدادهای بین المللی را در کارنامه خود دارد، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کامکار قم بستری شده که البته وضعیت جسمانی‌اش رو به بهبود است و او در روزهای آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

خبر خوشحال کننده دیگر از بهبودی یکی دیگر از قهرمانان کاراته ایران بعد از ابتلا به کرونا است. مهدی عموزاده ملی پوش سابق کاراته ایران و اولین طلایی ایران در رقابت های قهرمانی جهان که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود با بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان کامکار قم ترخیص شد.

راهکار چینی ها برای ادامه رقابت های بسکتبال/ حدادی باید برگردد

رسانه های چینی از تصمیمات لیگ بسکتبال این کشور برای از سرگیری مسابقات این فصل خبر دادند. لیگ بسکتبال چین از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود؛ اما مسئولان چینی تصمیم گرفته اند از اواسط فروردین ادامه مسابقات را به صورت متمرکز در دو شهر شمال و جنوب چین برگزار کنند. حامد حدادی ملی پوش بسکتبال ایران هم امسال در تیم نانجینگ چین عضویت داشت و در صورت فراهم شدن شرایط باید برای ادامه مسابقات به چین بازگردد.

درگیری حبیب و مک گرگور این بار در توییتر!

کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف، 2 فایتر مشهور MMA، جنگ کلامی خود را در شبکه‌های اجتماعی از سر گرفتند. حبیب در راند چهارم مسابقه سال 2018 خود در «یو اف سی» مک گرگور را شکست داد و بعد از آن از نرده‌های کنار رینگ بالا رفت و به تیم رقیبش حمله کرد. حالا مک گرگور تصویری از حبیب گذاشته که می‌خواهد از نرده‌ها بالا برود و به مربی مک گرگور، دیلون دانیس حمله کند و برای آن توضیح نوشته: «مبارزه خیابانی» و در طرف دیگر حبیب با گذاشتن یک عکس از مک گرگور پاسخ داده که مک گرگور را به طرف نرده‌ها فشار می‌دهد و برای آن شرح عکس نوشته: «کممممک». همچنین حبیب فیلمی از مک گرگور را هم گذاشته که در یک رستوران در دوبلین به مردی حمله می‌کند و برایش اینطور توضیح نوشته: «این را به پسرت نشان بده و بگو چقدر در مبارزه خیابانی مهارت داری.» مک گرگور حرف آخر را در این درگیری فضای مجازی زده و تصویری از خودش و دونالد سرونه گذاشته که بعد از مبارزه‌‎شان در آستانه کریسمس، ورزشکار آمریکایی معروف به کابوی را در آغوش گرفته و زیرش نوشت: «آغوشم را برای بعد از مبارزه نگه می‌دارم.»

کد خبر: 1063470

وب گردی

وب گردی