خانه‌نشینی کارکنان گوگل

گوگل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بین همه کارکنان خود در سراسر جهان "کار از خانه" را توصیه کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گوگل در پیامی که برای کارمندان شاغل در دفاتر کار در اروپا، خاورمیانه و آفریقا ارسال کرده است، توصیه کرد از خانه کار کنند. گوگل با ارائه توصیه ای مشابه به کارمندان خود که در دفاتر کار در آمریکای شمالی مشغول کار هستند، تقریباً به همه کارمندان توصیه کرده است که در این مرحله "از خانه کار کنند".

شرکت ها اقدامات زیادی برای پیشگیری از ابتلای کارکنان خود به ویروس کرونا انجام می دهند؛ زیرا این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع پیدا کرده باعث مرگ بیش از سه هزار نفر در سراسر جهان شده است.

شرکت های فناوری که به دلیل نگرانی از همه گیری این ویروس تصمیم به انصراف از بسیاری از رویدادها و کنفرانس ها گرفته اند، از چند هفته گذشته به کارمندان خود پیشنهاد می دهند که از خانه کار کنند.

براساس گزارش منتشر شده در Business Insider ، گوگل در پیامی به کارکنان شاغل در دفاتر اروپا، خاورمیانه و آفریقا توصیه کرد از خانه کار کند.

گوگل دیروز بیانیه مشابهی برای افراد شاغل در دفاتر این شرکت در آمریکای شمالی منتشر کرده بود.

در پیام ارسال شده به کارمندان، تصریح شده بود درهای این شرکت برای افرادی که می خواهند به دفاتر خود بیایند، باز است؛ اما کسانی که نمی خواهند، می توانند از خانه کار کنند.

گوگل همچنین اظهار کرده است که به کارکنان پاره وقت در صورت عدم حضور در شرکت، مرخصی با حقوق پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063486

وب گردی

وب گردی