تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطوح در دانشگاه آزاد شهر رضا

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا از تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطوح در این واحد دانشگاهی براساس آخرین دستاوردهای مقالات علمی و بین‌المللی برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهر رضا، عبدالرضا باقی درباره تولید مواد ضد عفونی کننده در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا همزمان با آغاز مبارزه ملی با ویروس کرونا، با استفاده از توان علمی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان خود اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطوح براساس آخرین دستاوردهای مقالات علمی و بین‌المللی کرده است.

وی اضافه کرد: شرکت دانش‌بنیان شیمی فن‌آوران سپاهان واحد شهرضا در راستای همگامی و همراهی برای مقابله با این ویروس منحوس و برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه با حمایت مالی بسیج استان اصفهان و همکاری بسیج دانشجویی اقدام به تولید این مواد با کیفیت استاندارد و علمی کرده که توسط بسیج استان اصفهان این موادضدعفونی‌کننده در مناطق و محله‌های محروم استان اصفهان به صورت رایگان توزیع شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا تصریح کرد: حدود یک‌هزار بطری ضد‌عفونی‌کننده دست نیز بین کارکنان واحد شهرضا و ادارات متقاضی شهرستان توزیع شد.

باقی بیان کرد: اگر موادی که پایه ساخت ضدعفونی‌های مورد نیاز امروز جامعه است در اختیار واحد شهرضا قرار گیرد، بسترها و ظرفیت های تولید کاملاً مهیا خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063493

وب گردی

وب گردی