پویش "همه دانشگاهیان همه مردم" برای مقابله با کرونا راه‌اندازی شد

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دومین پویش را با عنوان "همه دانشگاهیان همه مردم" برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ، "این روزها ویروس کرونا جمعی از هم‌وطنان‌ را درگیر خود کرده است؛ ویروسی خطرناک با میزان شیوع فوق‌العاده که در صورت عدم مهار می‌تواند موجب آسیب‌پذیری فراوانی شود. "سامانه پویش همه دانشگاهیان همه مردم با این جمله مخاطبان را به شرکت در پویش فرامی خواند و تاکید می کند که وظیفه نخست تک‌تک شهروندان و به‌ خصوص جامعه دانشگاهیان، «اطلاع‌رسانی صحیح» و «مراقبت» از خود و دیگران است.

این پویش که به تازگی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و سازمان بین المللی دانشگاهیان راه اندازی شده است، خطاب به جامعه دانشگاهی از جمله استادان، دانشجویان و کارکنان تاکید می کند که در راستای مسوولیت اجتماعی و تعهد به اقدام جمعی مبنی بر تقویت سلامت عمومی و ممانعت از شکل‌گیری زنجیره‌های انتقال ویروس کووید ۱۹ (کرونا) از طریق ترویج سازوکارهای ماندن در خانه، خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی به پویش همه دانشگاهیان، همه مردم بپیوندند.
پیوستن به این پویش، می تواند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی نسبت به آگاه‌سازی حداقل ۱۰ نفر از هموطنان کمک کند.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی https://isic.ir/academics در این پویش شرکت کنند.
تاکنون ۱۲ هیأت علمی، ۴۷ دانشجو و ۲۵ نفر از کارکنان دانشگاه ها به این پویش پیوسته اند. سایرین نیز می توانند با تکمیل فرمی، آمادگی خود را برای همکاری با ستاد مبارزه با کرونای استان موردنظرشان و زمینه های کمک رسانی اعلام کنند.
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ۲ هفته گذشته با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز پویش "زندگی دست یاریگر توست" را فعال کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063496

وب گردی

وب گردی