آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان بدون تعطیلی ادامه دارد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیل شدن تمام دانشگاه ها تا پایان سال، آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان بدون تعطیلی انجام می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طاهر روشندل درباره آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم استمرار فعالیت های آموزشی دانشگاه فرهنگیان، با همت و تلاش همکاران در پردیس ها و مراکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور، آموزش دانشگاه بدون تعطیلی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دانشگاه فرهنگیان این است که تحت هیچ شرایطی به درس دانشجویان لطمه ای وارد نشود به همین منظور کلاس های درس از طریق فضای مجازی به دانشجویان ارائه می شود.

روشندل اضافه کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته تولید محتوای الکترونیکی ۳۰ عنوان درسی از دروس دانش موضوعی و عمومی، انجام و در نیم سال جاری ۱۱ عنوان از آنها در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان بارگزاری شده است و جهت بهره مندی حدود ۴۲ هزار دانشجومعلم که این دروس را انتخاب کرده اند، قابل ارایه است.

وی ادامه داد: اکنون این دروس در سامانه الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان قابل دانلود است و دانشجویان می توانند این محتواهای درسی در قالب الکترونیکی را استفاده کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان افزود: تمام این تلاش ها برای جبران عقب افتادگی دروس دانشجویان است و خوشبختانه دانشجویان نیز از این موضوع استقبال خوبی دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به بیانیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد فعالیت های آموزشی دانشگاه ها، این موضوع در دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد در هر پردیس و مرکز، شورایی متشکل از مدیر استان، رئیس پردیس یا مرکز، معاون آموزشی، مدیران گروه، مسئول هوشمندسازی، مسئول نظارت و نماینده حراست به طور مستمر و هفته ای یک بار تشکیل شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن استمرار وضعیت کنونی، تصمیم بر این شد تا پایان اسفندماه محتوای آموزشی مورد نیاز با توجه به سرفصل های مصوب، توسط مدرس مربوط به هر درس تولید و با هماهنگی مدیران گروه مربوطه از طریق سامانه های موجود یا پیام رسان های داخلی مورد تایید در اختیار دانشجومعلمان قرار گیرد که در این رابطه بخشنامه ای تنظیم و به پردیس ها و مراکز آموزشی در استان ها ابلاغ شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی بتوان دانشجومعلمان را با بستر سامانه الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، بیشتر آشنا کرد تا از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063497

وب گردی

وب گردی