خرید جدید اتلتیکو لو رفت/ وحشت در دو تیم مطرح سری آ/ رونالدو برنمی‌گردد؟

با بسته خبری فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار پیرامون فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

رضایت سرمربی دورتموند در شب حذف زنبورها

لوسین فاوره سرمربی دورتموند که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) با قبول شکست ۲ بر صفر از میزبان خود، پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست را پذیرا شدند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند، پس از این بازی گفت: شروع بازی خیلی سخت بود، چون پاری‌سن‌ژرمن ما را تحت‌فشار شدیدی قرار داد. با این حال ما بازی بدی از خود ارائه ندادیم.

توخل: به خاطر روحیه بالای بازیکنانم پیروز شدیم

توخل سرمربی PSG پس از بازی خانگی شاگردانش مقابل دورتموند که به دلیل نگرانی از شیوع کرونا پشت در‌های بسته ورزشگاه پارک‌دوپرنس برگزار شد و در آن نیمار و خوان برنات گلزنی کردند، به خبرنگاران گفت: فضایی که بر تیم ما در اتوبوس قبل از رسیدن به ورزشگاه حاکم بود، حیرت هر کسی را برمی‌انگیخت. روحیه تیم فوق‌العاده بود. حال و هوای تیم عالی و بازیکنان سرشار از اعتماد به نفس بودند. بازیکنان آواز می‌خواندند. همه ما با هم آواز می‌خواندیم. بازیکنان با زدن به شیشه‌های اتوبوس آهنگ می‌ساختند. دیدن چنین روحیه‌ای از آن‌ها قبل از بازی فوق‌العاده بود. این دقیقاً همان جوی بود که شما قبل از یک بازی مهم و پرفشار برای تیم‌تان می‌خواهید. واقعاً لذت‌بخش بود.

ابهام در بازگشت رونالدو به ایتالیا

کریستیانو رونالدو پس از تعطیل شدن سری‌آ به زادگاهش فونچالِ پرتغال سفر کرد و با اطلاع از وضعیتی که پیش آمده اگر به تورین برگردد با تدابیر خاصی خواهد بود. رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند، رونالدو که برای تولد خواهرش و ملاقات با مادرش که چندی پیش سکته مغزی کرده بود به پرتغال سفر کرد، به ایتالیا برنمی‌گردد تا شرایط آرام شود. اما پس از این خبر برخی رسانه‌ها مدعی شدند رونالدو با پروازی اختصاصی و با تدابیری خاص به تورین برمی‌گردد.

تمجید سیمئونه از دروازه بان تیمش

دیگو سیمئونه در پی برتری ۳ بر ۲ شب گذشته (چهارشنبه) تیم تحت هدایتش مقابل لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای در ورزشگاه آنفیلد و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲، در تمجید از دروازه‌بان اسلوونیایی‌اش که در این بازی موقعیت‌های زیادی را از سرخپوشان مرسی‌ساید گرفت، گفت: اوبلاک بازیکن مهمی برای ما به مانند دیگر بازیکنان است، به مهمی ساویچ، لودی، فیلیپه و فلیکس، اما اوبلاک بهترین دروازه‌بان جهان است. اوبلاک بازیکن مهمی برای ما است، درست به مانند مسی برای بارسلونا.

تعجب کلوپ از نحوه عملکرد اتلتیکومادرید

یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا گفت: از عملکرد بازیکنانم در این بازی کاملاً راضی هستم. بازی مقابل تیمی همچون اتلتیکومادرید خیلی دشوار است. دنبال کلمات درست برای رساندن منظورم هستم. با توجه به کیفیتی که اتلتیکو دارد، نوع فوتبالی که آن‌ها از خود ارائه می‌دهند را درک نمی‌کنم. آن‌ها می‌توانند فوتبال خوبی را ارائه دهند، اما در لاک دفاعی فرو می‌روند و در فکر ترتیب ضدحملات هستند.

شوک به یوونتوس؛ روگانی کرونا گرفت!

باشگاه یوونتوس اعلام کرد، آزمایش کرونای مدافع ۲۵ ساله مثبت اعلام شد، اما او علائم شدیدی از بیماری ندارد.

اتلتیکو در پی جذب مهاجم ناپولی

سایت «کالچومرکاتو» خبر داد، باشگاه اتلتیکومادرید در پی چذب یک مهاجم جدید است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های‌شان ایروینگ لوسانوی ۲۴ ساله خواهد بود. لوسانو که از آیندهوون در ازای ۵۰ میلیون یورو خریداری شده، در ترکیب ناپولی هم به درخشش خودش ادامه داده تا پیشنهاد‌های جدیدی دریافت کند. این مهاجم مکزیکی علاوه بر اتلتیکو، از وستهم و اورتون هم پیشنهاد دارد.

قرنطینه کامل تمام بازیکنان اینتر و یوونتوس

روزنامه «توتو اسپورت» خبر داد، به دلیل اینکه روگانی در دربی ایتالیا حضور داشته، تمامی بازیکنان یوونتوس و اینتر به قرنطینه خواهند رفت. از طرف دیگر تمامی فعالیت‌های ورزشی باشگاه یوونتوس به حالت تعلیق درآمده است.

کد خبر: 1063508

وب گردی

وب گردی