رکورد تاریخی نوراللهی در پرسپولیس/ بازگشت مصدوم بزرگ استقلال/ وضعیت پایان لیگ نوزدهم مشخص شد

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار پیرامون فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

آیا وعده فتح الله زاده به مجیدی و وریا عملی می شود؟

بازیکنان استقلال با گذشت بیش از دو سوم از شروع لیگ نوزدهم تنها 40 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند. به همین دلیل وریا غفوری و فرهاد مجیدی در دیدار جداگانه ای که با علی فتح الله زاده داشتند از او درخواست کردند که تا قبل از پایان سال 20 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و سرپرست آبی ها قول داد این کار را انجام بدهد اما تا به امروز و در فاصله چند روز مانده به پایان سال هنوز این وعده عملی نشده و این موضوعی است که بازیکنان استقلال را از شرایط باشگاه دلخور کرده است.

شانس بالای نوراللهی برای خلق یک رکورد تاریخی در پرسپولیس

احمد نوراللهی که در لیگ چهاردهم و با نظر علی دایی به پرسپولیس آمد از آن فصل تاکنون تنها یک سال را به خاطر سربازی از این تیم دور بود و سپس به جمع قرمزهای تهرانی بازگشت. نکته جالب این که نوراللهی با آغاز سال ۹۹ ششمین سال حضورش در پرسپولیس را آغاز می‌کند و از نظر سابقه، جایگاه بهتری نسبت به علی کریمی و ناصر محمدخانی دو بازیکن شماره ۸ اسطوره ای این تیم پیدا خواهد کرد. البته همچنان مجتبی محرمی با ۹ سال شماره هشت باسابقه پرسپولیس به حساب می‌آید اما نوراللهی شانس عبور از او را هم دارد.

امارات به جای ایران میزبان فوتسال 2020 می شود

ترکمنستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در سال 2020 و انتخابی جام جهانی با تردیدهایی مواجه است و به نظر می رسد به خاطر شیوع ویروس کرونا و در مسیر مبارزه با این ویروس قصد میزبانی از این بازی ها را ندارد تا جایی که ایران – تایلند و کویت علیرغم درگیری با کرونا برای برگزاری این بازی ها اعلام آمادگی کرده اند. در این کش و قوس امارات که کمتر درگیر این ویروس است برای میزبانی این بازی ها اعلام آمادگی کرده و آنطور که از شواهد امر پیداست کنفدراسیون فوتبال آسیا بی میل نیست این امتیاز را به اماراتی ها اعطاء کند.

پایان دوران مصدومیت سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت شدیدی که در بازی رفت برابر سپاهان نصیبش شد و البته روش درمانی غلطی که در پیش گرفت سه ماه دور از میادین بود و بازی های حساس تیمش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از دست داد. با این حال یزدانی در حال حاضر مصدومیتش به طور کامل برطرف شده است و آماده است تا با شروع دور جدید تمرینات کار خود را در کنار سایر بازیکنان استقلال آغاز کند.

انتخابات اردیبهشت ماه هم برگزار نخواهد شد

به تازگی کمیته ویژه ای برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال تشکیل شده که اعضای این کمیته از راه دور تلاش را برای اصلاح اساسنامه آغاز کرده اند. قرار شده بعد از اصلاح اساسنامه برای تایید به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال فرستاده شود. البته گفته شده است برای تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری مجمع عمومی فوق العاده است. اما به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا به فدراسیون فوتبال اجازه نخواهد داد در فروردین ماه این مجمع را برگزار کند. پیش تر قرار بود انتخابات فدراسیون فوتبال اردیبهشت ماه برگزار شود اما با تاکید وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری انتخابات ریاست زودهنگام روز 25 اسفند ماه برای برگزای مجمع عمومی برنامه ریزی شد اما امروز ابراهیم شکوری – سرپرست دبیر کلی اعلام کرد با توجه به ایراد فیفا به اساسنامه فدراسیون فوتبال تا اصلاح اساسنامه انتخابات برگزار نخواهد شد.

آخرین وضعیت دو پرونده بدهی استقلال؛ یکی فرصت داد و دیگری نه!

این روزها اخبار زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه اگر استقلال تا چهارم فروردین 1399 مطالبات گادوین منشا را پرداخت نکند، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد. اما جالب است بدانید که در قرارداد منشا شرایطی وجود دارد که آبی ها می توانند 67 هزار دلار او را تا روز سوم اردیبهشت ماه پرداخت کنند. همچنین یکی دو روز پیش جپاروف حاضر شد به باشگاه استقلال یک ماه برای دریافت مطالباتش زمان بدهد اما منشا چون دل خوشی از مدت حضورش در جمع آبی پوشان ندارد گفته می شود حاضر نیست فرصتی به باشگاه بدهد و سر موعد مطالبات خود را می خواهد.

تقدیر مهدی طارمی از پرستاران بوشهری

بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران یکی از فوتبالیست هایی که برای کمک به مردم ایران اعلام آمادگی کرد مهدی طارمی بود و او در گام نخست از پدرش خواست به دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برود و 50 کارت هدیه نقدی و شاخه های گل را در اختیار او قرار دهد تا بین پرستارانی که در بیمارستان خلیج فارس بوشهر برای مبارزه با بیماری کرونا تلاش می کنند، توزیع شود. مهدی طارمی در این باره گفت:« حرکت من یک حرکت کوچک است و تنها بخشی کمی از زحمات پرستاران را جبران خواهد کرد. آنها برای کمک به بیماران کرونایی از جان خود می گذرند و بیش از این شایسته قدردانی هستند. امیدوارم بلا از همه مردم ایران دور باشد و تنها خواهش من از همه مردم ایران در خانه ماندن و رعایت مسایل بهداشتی است.»

لیگ برتر به طور حتم به پایان می رسد

غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ گفت به طور حتم بازی های باقی مانده لیگ برتر برگزار می شود و به هیچ وجه به پایان بردن بازی های لیگ برتر با همین جدول مطرح نیست و اصلا منطقی هم نیست. دوستان در سازمان لیگ برای اعلام برنامه ها ابتدا باید هماهنگی های لازم را با ستاد مقابله به کرونا داشته باشند و هر گاه آنها شرایط را برای برگزاری بازی ها مناسب دیدند برنامه بازی ها را تدوین و اعلام کنند.

کد خبر: 1063510

وب گردی

وب گردی