عیب‌یابی سیستم‌های برقی با تجهیزات بومی

یک شرکت دانش‌بنیان توانست با دانش بومی به تولید دستگاه عیب‌یاب سیستم‌های برقی دست پیدا کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا خان‌محمدی عضو هیات مدیره شرکت دانش‌بنیان درباره تولیدات این شرکت اظهار کرد: EVENT PRO دستگاهی برای اندازه گیری پارامترهای کیفیت توان است. از این دستگاه می‌توان برای عیب یابی سیستم‌های برقی در صنایع گوناگون استفاده کرد. این تجهیز دارای امکانات ویژه برای نمونه برداری و ذخیره داده‌های محاسبه شده است. این فعال فناور ادامه داد: این دستگاه توانسته استاندارد کشور کانادا و نیز CE را کسب کند.

از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کارکرد با برق تک فاز و سه فاز، قابلیت کار با فرکانس‌های 50، 60 و 400 هرتز نیز اشاره کرد.

خان‌محمدی همچنین درباره محصول دیگر این شرکت به نام نرم افزار SAILENT PARTNER اشاره کرد و گفت: این نرم افزار در سال 1393 تحلیل، طراحی و پیاده سازی شده است.

وی به امکانات این نرم افزار اشاره و افزود: این نرم‌افزار قابلیت اتصال به سخت افزار لاگرها و شناسایی انواع لاگرها را دارد همچنین امکان دانلود داده‌های خام ثبت شده توسط لاگر را دارد.

عضو هیات مدیره شرکت دانش‌بنیان همچنین گفت: نمونه مشابه خارجی این محصولات در کشور وجود دارد که عمدتا ساخت کشورهای آمریکا، ژاپن و آلمان است.

خان‌محمدی درباره صادرات محصول نیز گفت: طی سال 95 و 96 با صادرات این شرکت حدود 100 هزار دلار ارز عائد کشور شد.

این فعال فناور افزود: قیمت تمام شده محصول این شرکت در مقایسه با نمونه مشابه خارجی آن که در بازار بین‌المللی وجود دارد حدود 50 درصد ارزان‌تر است.

عضو هیات مدیره شرکت دانش‌بنیان درباره میزان اشتغال‌زایی صورت گرفته در این شرکت گفت: در این مجموعه به صورت مستقیم برای 6 نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063576

وب گردی

وب گردی