کرونا و شیطنت مانع از تصمیم‌گیری اسکوچیچ

بیش از یک ماه از انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گذرد، اما هنوز تکلیف کادر فنی او مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دراگان اسکوچیچ از 17 بهمن ماه به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد و با وجود گذشت 38 روز از انتخابش هنوز تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص نیست.

اسکوچیچ در حالی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد که حضورش روی نیمکت ایران دور از ذهن بود و حواشی زیادی هم به دنبال داشت. همین مسئله خیلی‌ها را چشم انتظار نگه داشت تا او دستیارانش را معرفی کند، بلکه با مشخص شدن کادر فنی وزن نیمکت تیم ملی بالاتر برود.

وحید هاشمیان گزینه اصلی برای حضور روی نیمکت تیم ملی به‌عنوان دستیار اول دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شد و فدراسیون نیز این انتخاب را قطعی می‌دانست. هر چند اسکوچیچ نیز نظر مثبتی برای ادامه فعالیت هاشمیان در تیم ملی پس از دوران همکاری او با مارک ویلموتس داشت، اما این انتخاب هنوز نهایی نشده است.

اسکوچیچ حتی در نشست خبری 26 بهمن ماه خود اعلام کرد تا یک هفته دیگر تکلیف دستیاران او مشخص خواهد شد، اما به جز وضعیت دستیاران خارجی‌اش، تا این لحظه فقط حضور کریم باقری قطعی شده است. با توجه به حضور باقری در تیم پرسپولیس حضور او در تیم ملی موقت و در زمان تشکیل اردوهاست که نمی‌تواند تمام مدت به اسکوچیچ کمک کند و عملاً از امور اصلی کادر فنی دور خواهد بود.

با این حال اسکوچیچ هنوز درباره دستیار اصلی خود تصمیم‌گیری نکرده است که عوامل مختلفی در این موضوع نقش دارند. برخی شیطنت‌ها اجازه نداده سرمربی تیم ملی تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند و حالا نیز شیوع ویروس کرونا و عقب افتادن دیدارهای تیم ملی انتظار را برای معرفی کامل کادر فنی بیشتر کرده است. به نظر می‌رسد در شرایط فعلی باید منتظر بازگشت اسکوچیچ و مشخص شدن برنامه دیدارهای تیم ملی بود تا در نهایت تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص شود.

کد خبر: 1063593

وب گردی

وب گردی