مناطق شگفت انگیز قاره آسیا برای مسافرت

آسیا یکی از قاره های سرسبز و شگفت انگیز کره خاکی به شمار می رود که بیشترین توریست و گردشگر را سالانه در بین سایر قاره ها به خود اختصاص می دهد.

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، در این بین سه مقصد گردشگری بی نظیر تایلند، مالزی و دبی بیشترین سهم توریست و گردشگر را در طول سال به خود می بینند. ما در این مطلب این سه مقصد بی بدیل قاره آسیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد و نکاتی از این مقاصد را بیان می کنیم که در کمتر جایی آن را مشاهده کرده اید. در این مطلب با ما همراه باشید.

نقاط شگفت انگیز سفر به تایلند

در همین ابتدای کار کشور تایلند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. هر انسانی اگر به این کشور سراسر زیبایی سفر هم نکرده باشد، تعریف آن را بسیار زیاد از اطرافیان شنیده است. زیبایی منحصر به فرد تایلند کشوری که تکه ای از بهشت روی زمین است، هر انسانی را مجذوب و مقهور خود می کند. در سفر به تایلند کافی است چشمان خود را ببندید و به زیبایی های این کشور سر بزنید. در ساحل های سفید و طلایی قدم بزنید، از دریاهای فیروزه ای با آبهای شفاف دیدن کنید و به نظاره کوه های سربه فلک کشیده با انبوهی از درختان بروید. جزیره های تایلند یکی دیگر از حیرت انگیزترین نقاطی است که نباید آن را از دست بدهید.

بناهای تاریخی که فرهنگ و تاریخ کشور تایلند را فریاد می زنند از دیگر جاذبه های گردشگری است که زیبایی های سفر به این جزیره را چندین برابر می کند. از معابد زیبا و منحصر به فرد تاریخی تایلند گرفته تا جزیره ها و سواحل و دریاهای این کشور شما را بهت زده می کند. تلفیقی از حیات وحش و تاریخ را در سفر به تایلند تجربه خواهد کرد. به دلیل زیبایی های بیان شده بسیاری از افراد هر سال ه با تور تایلند به این کشور سفر می کنند. انتخاب تور تایلند توسط توریست و گردشگران بخاطر سفری هدفمند و مقرون به صرفه است.

جاذبه های گردشگری تایلند

از جاذبه های گردشگری بی نظیر کشور تایلند می توان به منطقه زیبای کرابی، قصر تابستانی بنگ پا این، منطقه دویی اینتانون، بازار دمنوین سادواک، لوی کراتونگ، کاخ بزرگ بانکوک، معبد وات رونگ خون در چیانگ رای، جزیره کو فی فی، معبد وا ماهاتات، پارک ملی فیل ها در چیانگ مای و معبد ترایمیت اشاره کرد. با سفر به این نقاط زیبا و شگفت انگیز می توانید خاطره جذاب و بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

نقاط شگفت انگیز سفر به شهر دبی

دبی یکی از شهرهایی است که سنت و مدرنیته را با هم دارد. در بیشتر جاذبه های گردشگری این شهر شما تلفیق سنت و مدرنیته را مشاهده خواهید کرد. این شهر به دلیل اسمانخراش هایی که توانسته در چند سال اخیر بسازد، توانسته نامی از خود در شهرهای توریستی به جای بگذارد. در سفر به دبی می توانید از بالای بلندترین آسمان خراش دنیا به آسمان این دنیا نزدیکتر شوید و این شهر زیبا و بی نظیر را زیر پاهایتان حس کنید. دبی شهر عجایب هفتگانه است. در این شهر بناهایی را مشاهده می کنید که به دست انسان ساخته شده ولی اشکال و کاربرد بسیار عجیبی را با خود به همراه دارد.

جاذبه های بی نظیر گردشگری دبی

همانطور که گفته شد، دبی جاذبه های بی نظیری را با خود به همراه دارد. از جمله جاذبه های بی بدیل دبی می توان به برج دبی بلندترین ساختمان در جهان، جزیره نخل جزیره های دست ساز به شکل نخل، دبی لند بزرگ ترین پارک تفریحی در جهان، هیدروپلیس اولین اقامتگاه زیردریایی در جهان، جزایر جهان جزایر مصنوعی به شکل نقشه جهان، مرکز خرید دبی بزرگترین مرکز خرید در جهان و اسکی بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در جهان اشاره کرد. انتخاب تور دبی برای یک مسافرت بی نظیر می تواند خاطرات به یادماندنی را به ثبت برساند. در سفر به دبی حتما دوربین عکاسی خود را به همراه ببرید. سوژه بعدی عکاسی کشور مالزی است که کمتر کسی با زیبایی های منحصر به فرد آن آشنایی دارد. برای آشنایی بیشتر با این مقصد گردشگری منحصر به فرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نکات شگفت انگیز سفر به مالزی

مالزی از دیگر کشورهایی است که توانسته با مناظر بی نظیر خود توریست ها و گردشگرام بسیار زیادی را به خود جذب کند. مالزی پر از سواحل متعدد و جزیره‌ های متنوع، جاذبه‌ های طبیعی، حیات وحش های منحصر به فرد، جنگل‌ های انبوه و سرسبز، آسمان خراش های بلند و رستوران‌ های مشهور است. این کشور در زمینه گردشگری و ارائه خدمات گوناگون حرف های زیادی برای گفتن دارد. شما می توانید با خرید تور مالزی از دیدنی های این کشور سرسبز دیدن کنید.

جاذبه های بی بدیل کشور مالزی

کشور مالزی جاذبه های بی نظیری را در خود جای داده است. از جمله جاذبه های بی نظیر این کشور می توان به برج های دوقلوی پتروناس، موزه ملی مالزی، برج کی ال، بوکیت بینتانگ، بازار مرکزی، غارهای باتو یا میمون ها، پارک موضوعی سانوی لاگون، پارک پروانه کوالالامپور، آکواریوم کوالالامپور و محله چینی ها اشاره کرد. تور مالزی می تواند شما را در ثبت خاطراتی شگفت انگیز یاری دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063603

وب گردی

وب گردی