اقدام عجیب هیأت مدیره پرسپولیس علیه انصاری‌فرد!

استعفای محمدحسن انصاری فرد واکنش عجیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است.

هادی شاه مرادی - ایسکانیوز/ استعفای محمدحسن انصاری فرد از مدیریت باشگاه پرسپولیس آن هم در شرایطی که سرخ‌ها با پرونده های ریز و درشت بدهی مواجه هستند باعث تشدید نگرانی در بین علاقه مندان این تیم شده است.

همانگونه که پیشتر اشاره کردیم یکی از اصلی‌ترین دلایل موافقت هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای انصاری‌فرد این بود که نه تنها او انتخاب اعضای هیأت مدیره نبوده بلکه نتوانسته بود به هیچ یک از وعده هایش در خصوص حل مشکلات مالی پرسپولیس و رفع پرونده های بدهی این باشگاه، جامه عمل بپوشاند.

البته استعفای انصاری‌فرد نقطه پایان این ماجرا نبوده چرا که باخبر شدیم چند پرونده جنجالی که موارد مالی هنگفتی را شامل می‌شود در اختیار هیأت مدیره پرسپولیس قرار دارد و آنها قصد دارند از این پرونده ها علیه انصاری‌فرد استفاده نمایند.

در همین راستا گفته می‌شود یکی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس قصد دارد دوشنبه شب با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سه بخشی از محتویات پرونده های مذکور را علنی کند و درباره برخی ابهامات استعفای مدیر پیشین این باشگاه دست به افشاگری بزند.

گفتنی است پیش از این نیز انصاری‌فرد اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در برنامه ورزش و مردم از مشکلاتی که او را مجبور به استعفا کرده صحبت کند اما این اتفاق رخ نداد. حالا به نظر می‌رسد برای دریافت پاسخ سوالات زیادی که این استعفا و حواشی آن برایمان ایجاد کرده، باید تا دوشنبه شب صبر کنیم.

کد خبر: 1063705

وب گردی

وب گردی